فرصتی برای پیشرفت

بگذارید یک جمله‌ی همیشگی بچه‌های کنکوری سال‌های قبل را برای شما بازگو کنم:

فرصتی برای پیشرفت

بگذارید یک جمله‌ی همیشگی بچه‌های کنکوری سال‌های قبل را برای شما بازگو کنم: کاش کنکور حداقل یک ماه عقب می‌افتاد تا ما بعد از امتحانات نهایی زمانی برای جمع‌بندی داشته باشیم.

الان که در ذهنم به صحبت‌های آن‌ها رجوع می‌کنم و شرایط فعلی را می‌سنجم، می‌بینم که واقعا عقب افتادن کنکور یک فرصت بسیار خوب برای تمام دانش‌آموزانی است که با برنامه درس می‌خوانند و واقعا دوست دارند موفق شوند.

شما هم از این فرصت خوب برای پیشرفت استفاده کنید. اگر ترازتان بالاست و کاملا به برنامه‌ی کنکور رسیده‌اید از این فرصت برای مرور بیشتر و بازخوانی سوال‌های غلط خود در آزمون ها استفاده کنید. بهترین منبع برای شما جزوه‌ی هوشمند شماست که تمام نقاط ضعف شما را پوشش می‌دهد. اگر نیاز به تست‌های سطح بالاتری دارید کتاب‌های سه‌سطحی با حجم مناسب و تست‌های سطح بالا بهترین گزینه است.

به بچه‌هایی که ترازشان کمی پایین است توصیه می‌کنم از این دوران برای جبران عقب‌افتادگی‌های خود استفاده کنند و سعی کنند هیچ مطلبی را نخوانده باقی نگذارند. این بهترین فرصت برای رسیدن به جایگاه مطلوب شماست. شما نیز بهتر است از کتاب‌های ۵۰۰ سوالی استفاده کنید تا هم تست‌های جدیدی را بیاموزید و هم بتوانید نقاط ضعف خود را پوشش دهید و بتوانید یک جمع‌بندی عالی داشته باشید. در این راه می‌توانید از کتاب‌های جمع‌بندی استفاده نمایید.

در کنار آن نیز بهتر است هر دو گروه دانش‌آموزان از کتاب‌های زرد عمومی و اختصاصی برای تسلط به منابع و سوالات کنکور بهره ببرند که بی‌شک یکی از بهترین کتاب‌هایی است که در دوران جمع‌بندی کاربرد دارد. از این فرصت به دست آمده کمال استفاده را ببرید تا به موفقیتی که انتظارش را دارید دست پیدا کنید.

Menu