جعبه‌ابزار کارنامه، مشاوری موثر برای پیشرفت

پیشرفت در هر درس مستلزم این است که دانش‌آموز خود را به خوبی بشناسد.

جعبه‌ابزار کارنامه، مشاوری موثر برای پیشرفت

پیشرفت در هر درس مستلزم این است که دانش‌آموز خود را به ‌خوبی بشناسد. روش‌های مختلفی برای شناخت نقاط قوت و ضعف وجود دارد. کانون با ابزارهایی که در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد این امکان را برای آن‌ها فراهم کرده است که به فراشناخت برسند.

بعد از اتمام آزمون در روز جمعه، دانش‌آموز می‌تواند در صفحه‌ی شخصی خود نتایج عملکردش را طی دو هفته با کمک انواع کارنامه‌ها مشاهده کند.

کارنامه‌های موجود در جعبه‌ابزار کارنامه شش نوع هستند.

۱-کارنامه‌ی اصلی:

این کارنامه بهترین کارنامه‌ای است که عملکرد دو هفته‌ی شما را نشان می‌دهد. این کارنامه شامل تراز کل، تراز عمومی و تراز اختصاصی به صورت جداگانه، درصدهای مشخص شده‌ی هر درس، تراز هر درس به صورت جداگانه، رتبه‌ی شما در کشور، استان و شهر خود، چند از ده شما، تعداد غلط‌ها و صحیح‌ها، نمودار پیشرفت شما و ... است. به طور خلاصه می‌توان گفت شما کامل‌ترین و دقیق‌ترین کارنامه را در روز جمعه دریافت خواهید کرد.

۲-کارنامه‌ی اشتباهات:

همانطور که یک دوست خوب به شما در مسیر زندگی کمک می‌کند تا کم‌تر دچار اشتباه شوید، کارنامه‌ی اشتباهات نیز اشتباهات شما در هر آزمون را مشخص می‌کند تا در ادامه‌ی مسیر پیشرفت بیشتری داشته باشید و یادگیری‌های ناقص را کامل کنید.

۳-کارنامه‌ی هدف‌گذاری:

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که پشتیبان شما در تماس‌های تلفنی از شما می‌پرسد هدف‌گذاری برای هر درس است. با کمک کارنامه‌ی هدف‌گذاری خود می‌توانید به آسانی برای آزمون بعدی هدف‌گذاری کنید.

۴- کارنامه‌ی بازیابی:

کارنامه‌ای است که سوالات را برای شما طبق پاسخ شما در سه طبقه‌ی صحیح‌ها، غلط‌ها و نزده‌ها تقسیم‌بندی کرده است. با توجه به این کارنامه کار چک کردن مجدد آزمون برایتان بسیار آسان خواهد شد.

۵-کارنامه‌ی مبحثی:

کارنامه‌ای است که مانند یک پشتیبان به شما می‌گوید که در هر درس در چه مباحثی قوی و در کدام مباحث ضعیف عمل کرده‌اید.

۶-کارنامه‌ی پروژه‌ای و ۵‌نوع‌درس:

کارنامه‌هایی که در جلسات ۵ نفره همراه خود دارید همین کارنامه‌ها هستند که درس‌ها را از سطح عالی تا ضعیف برا شما طبقه‌بندی کرده‌اند.

این کارنامه‌ها حکم بهترین مشاوره‌هایی را دارند که با شناخت عالی از شما می‌توانند تا انتهای مسیر باعث پیشرفت شما شوند. قدر این مشاور‌های خوب را بیشتر بدانیم.

Menu