جزوه‌ی هوشمند، یک انتخاب هوشمندانه

طی سال‌های متمادی دانش‌آموزان کانونی کتابی به نام کتاب خود‌آموز داشتند که هنوز هم جزو ابزارهای آموزشی کانون است.

جزوه‌ی هوشمند، یک انتخاب هوشمندانه

طی سال‌های متمادی دانش‌آموزان کانونی کتابی به نام کتاب خود‌آموز داشتند که هنوز هم جزو ابزارهای آموزشی کانون است. در واقع نویسنده‌ی این کتاب خودشان بودند و با توجه به آزمون‌هایی که می‌دادند انواع اشتباهات متداول خود را اعم از سوالات شک‌دار یا سوالاتی که پاسخ اشتباه داده بودند و هر نکته‌ی مهم دیگری را در این کتاب وارد می‌کردند. هر کتاب خودآموز مختص نویسنده‌ی کتاب بود. البته ممکن بود نوشتن اشکلات آزمون‌ها برای دانش‌آموزان کمی وقت‌گیر باشد.

از این رو کانون راهکار جدیدی را به دانش‌آموزان ارائه کرد که می‌توانست مزایای کتاب خودآموز را داشته باشد، در وقت دانش‌آموز صرفه‌جویی کند و کیفیت محتوای بیشتری هم داشته باشد. نام این کتاب را جزوه‌ی هوشمند شخصی گذاشته‌اند چون محتوای کتاب را ترکیبی از هوش انسانی (دانش مشاوره‌ی آموزشی) و هوش مصنوعی (کامپیوتر) برای هر فرد به صورت مجزا تهیه کرده است. محتوای کتاب مجموعه سوالاتی است که مطالعه و تمرین آن‌ها برای دانش‌آموزان اهمیت بسیار زیادی دارد و این سوالات برای دوست، هم‌کلاسی و حتی دانش‌آموز هم تراز شما متفاوت است.

جزوه‌ی هوشمند برای دانش‌آموزان کنکوری یک منبع کارآمد و فوق‌العاده مفید خصوصا برای دوران جمع‌بندی است. سایر دانش‌آموزان می‌توانند در دوران امتحانات پایان سال مدرسه از این کتاب استفاده کنند. همچنین می‌توان در طول تابستان برای مرور درس‌های سال گذشته از این کتاب استفاده کرد.

سوالات این جزوه در واقع سوالاتی است که به آن‌ها پاسخ اشتباه داده‌اید، دشوار هستند و حدس می‌زنید به راحتی ممکن است پاسخ یا راه‌حلشان را فراموش کنید و یا اینکه سوالاتی که بدون پاسخ گذاشته‌اید و حتی در صورتی که در یک آزمون غیبت داشه باشید با توجه به پیشینه‌ی شما سوالات متناسب با آن آزمون برای شما طراحی شده است.

البته کتاب خودآموز هنوز هم برای یادداشت کردن نکاتی که خودتان تشخیص می‌دهید به آن‌ها نیاز دارید ابزار بسیار مناسبی است و در کنار جزوه‌ی هوشمند می‌توانند در جمع‌بندی نکات کمک زیادی به شما بکنند.

Menu