آموخته‌های خود را خانه‌تکانی کنید

دراین روزها همه مشغول خانه‌تکانی هستند، ولی دانش‌آموزان کنکوری نیاز به تکاندن و نظم‌بخشی به ذهن و آموخته‌های خود دارند.

آموخته‌های خود را خانه‌تکانی کنید

دراین روزها همه مشغول خانه‌تکانی هستند، ولی دانش‌آموزان کنکوری نیاز به تکاندن و نظم‌بخشی به ذهن و آموخته‌های خود دارند. به همین دلیل ایستگاه‌های جبرانی در‌س‌هایِ خوانده شده در نیم‌سال اول در برنامه‌ی راهبردی نوروز قرار دارد.

اما مهم‌ترین نکته این است که چگونه بازیابی انجام دهیم؟ چه مواردی را فقط مطالعه کنیم؟ برای چه مباحثی تست بیش‌تری کار کنیم؟ از کدام تست‌ها یا کتاب‌ها استفاده کنیم؟

پاسخ تمام این سوالات در کارنامه‌ی بازیابی هر دانش‌آموز موجود است.

این کارنامه با دادن اطلاعاتی مفید از آزمون‌های گذشته، نقاط قوت و ضعف رانشان می‌دهد. دانش‌آموز باید ابتدا از نقاط قوت شروع نموده و تعدادی تست منتخب تمرین کند و اگر نیاز به مرور بود فقط قسمت‌های فراموش شده را مرور کند. اما نقاط ضعف باید جدی گرفته شوند و اگر قبلا برای آن‌ها کم‌کاری شده است اکنون جبران شود.

اگر دانش‌آموز به این صورت بازیابی کند مدیریت زمان به‌خوبی انجام شده و می‌تواند مطمئن باشد که هیچ قسمتی را بیهوده نخوانده یا جا نینداخته است.

اگر تا کنون به این کارنامه در صفحه‌ی شخصی خود توجه نمی‌کردید اکنون زمان توجه خاص به این کارنامه است تا با این کارنامه مدیریت زمان را در ایام عید که مهم‌ترین ایام است انجام دهید.

Menu