جلسات پنج‌نفره‌ی بهمن ماه، شروعی دوباره سرشار از تجربه

با شروع نیم‌سال جدید می‌توان با شرکت در جلسات پنج‌نفره و گفت‌وگو با پشتیبان و دانش‌آموزان دیگر و با استفاده از تجربه‌ی پشتیبان خود آغازی پربارتر داشت و اشتباهات گذشته را جبران نمود.

جلسات پنج‌نفره‌ی بهمن ماه، شروعی دوباره سرشار از تجربه

با شروع نیم‌سال جدید می‌توان با شرکت در جلسات پنج‌نفره و گفت‌وگو با پشتیبان و دانش‌آموزان دیگر و با استفاده از تجربه‌ی پشتیبان خود آغازی پربارتر داشت و اشتباهات گذشته را جبران نمود. دانش‌آموزان با حضور در جلسه می‌توانند با انگیزه‌ای بیش‌تر نیم سال دوم را آغاز کنند و هم‌زمان با تدریس و انجام برنامه‌ی مدرسه، حل تست را در برنامه‌ی خودشان داشته باشند تا اعتمادبه‌نفس خود را تقویت کنند و بتوانند آغازی با انرژی بیش‌تر را تجربه کنند.

از طرفی در جلسات بهمن‌ماه دانش‌آموز برای ایام طلایی نوروز برنامه‌ریزی کرده، می‌تواند با همراهی مشاور خود برای دوران جمع‌بندی نوروز آماده شود و از این ایام به نحو احسن استفاده کند. مهم‌ترین علت موفقیت دانش‌آموزان در این ایام، رسیدن به فراشناختی می‌باشد ک با کمک آن می‌توانند با انگیزه و عملکردی بهتر نیم‌سال دوم را آغاز کرده و نتیجه را در جهت مثبت تغییر دهند.

گویا این فراشناخت رمزگشای مسیر موفقیت دانش‌آموزی است که در مسیر رسیدن به هدف خود نیاز به یک نقشه‌ی راه و راهنما دارد و چه چیزی بهتر از نتیجه‌ی امتحانات و راهنمایی یک مشاور دلسوز و همراه؟

Menu