روزهای سرنوشت‌ساز در راهند

با توجه به اتمام امتحانات نیم‌سال اول، موضوعی که دارای اهمیت بسیار زیادی می‌باشد شروع نیم‌سال دوم همراه با استفاده‌ی بهتر از زمان نسبت به ترم گذشته است.

روزهای سرنوشت‌ساز در راهند

با توجه به اتمام امتحانات نیم‌سال اول، موضوعی که دارای اهمیت بسیار زیادی می‌باشد شروع نیم‌سال دوم همراه با استفاده‌ی بهتر از زمان نسبت به ترم گذشته است. به دو دلیل نیم‌سال دوم دارای اهمیت بالاتری است:

  • اکنون شما دانش‌آموزان تجربه بالاتری نسبت به روزهای آغازین سال تحصیلی دارید و با صرف زمان چند ماهه و آزمون و خطا در هردرس، توانسته‌اید روش‌های بهینه‌ی مطالعه‌ی خود را کشف نموده و مهارت مطالعه همراه با کیفیت بالا را به دست آورید. بنابراین شما به عنوان یک دانش‌آموز، می‌دانید که نقاط قوتتان چیست و در چه مباحث و درس‌هایی نیاز به تلاش بیشتر دارید.

  • هر چه قدر به هفته‌های پایانی سال تحصیلی و کنکور نزدیک می‌شویم پارامتر زمان ارزشمندتر می‌شود. درواقع می‌توان گفت که دانش‌آموزان به روزهای مهم و سرنوشت‌ساز سال تحصیلی خود رسیده‌اند و این بر اهمیت نیم‌سال دوم می‌افزاید.

شما دانش‌آموزان در آستانه‌ی ورود به نیم‌سال دوم، نقاط قوت و ضعف خود را شناخته‌اید و با توجه به اهمیت بالای زمان باقی‌مانده از سال تحصیلی می‌توانید با حفظ پیوستگی به مدرسه و برنامه‌ی راهبردی کانون و همچنین برنامه‌ریزی دقیق، به استقبال نیم‌سال دوم بروید تا در انتهای سال تحصیلی به نتیجه‌ی موردنظر خود برسید.

Menu