فراشناخت با کارنامه‌ی پنج‌نوع‌درس

کارنامه‌ی پنج‌نوع‌درس کارنامه‌ای کاربردی برای شناخت کامل وضعیت هر درس می‌باشد.

فراشناخت با کارنامه‌ی پنج‌نوع‌درس

کارنامه‌ی پنج‌نوع‌درس کارنامه‌ای کاربردی برای شناخت کامل وضعیت هر درس می‌باشد. در این کارنامه شما وضعیت خودتان را به صورت رنگ‌های مختلف و در ۵ دسته‌ می‌بینید و اینگونه می‌توانید برای بهبود این درس‌ها بهتر برنامه‌ریزی کنید.

این کارنامه شامل دسته‌های زیر است:

نقاط قوت پایدار: این دسته‌بندی برای درس‌هایی است که در مدت زمان طولانی در آن درس‌ها قوی بوده‌اید وجلوتر از هم‌ترازهایتان می‌باشید. در این حالت رنگ این درس‌ها آبی و سبز است.

نقاط قوت: این دسته‌بندی برای درس‌هایی است که تازه در آن‌ها قوی شده‌اید و یک پله پایین‌تر از نقاط قوت پایدار می‌باشد. در این درس‌ها شما جلوتر از هم‌ترازهایتان یا هم‌سطح آن‌ها هستید و رنگ آبی دارید.

درس‌هایی که نیاز به اندکی تلاش دارند: این دسته‌بندی برای حالتی است که شما گاهی عقب تر از هم‌ترازهایتان عمل می‌کنید و باید حتما برای تثبیت این درس‌ها برنامه‌ریزی کنید. رنگ این دسته آبی،سبز و زرد می‌باشد.

درس‌های نوسانی: در این درس‌ها شما وضعیت ثابتی ندارید و گاهی پیشرفت و گاهی پس‌رفت دارید. رنگ این دسته آبی و سبز یا زرد و قرمز می‌باشد.

درس‌هایی که نیاز به تلاش جدی دارند: درواقع چراغ قرمز برای این درس‌ها روشن است و اصلا وضعیت خوبی ندارند و حتما باید در برنامه‌ی درسی این درس‌ها را به‌طورجدی مطالعه کرد.

هرگز درسی را کنار نگذارید. سعی کنید همه‌ی درس‌ها را براساس وضعیتتان مطالعه کنید و درس‌هایی را که از خواندن آن‌ها لذت می‌برید و به آن ها علاقه دارید به نقطه‌ی قوت پایدار خود برسانید. مطمئن باشید با برنامه‌ریزی و اطمینان به خودتان حتما به هدف اصلی خود می‌رسید.

موفق باشید

Menu