داستان واقعی این دختر

پدرم معلم علوم دبستان بود. از شش‌سالگی در آزمایشگاه علوم بودم و در دوره‌ی دبستان با آزمایش‌هایی آشنا شدم

داستان واقعی این دختر

«پدرم معلم علوم دبستان بود. از شش‌سالگی در آزمایشگاه علوم بودم و در دوره‌ی دبستان با آزمایش‌هایی آشنا شدم که بچه‌ها در دوره‌ی دبیرستان با آن‌ها سروکار دارند. بازی و سرگرمی‌ام در خانه این بود که با پدرم آزمایش‌های عجیب و غریب انجام بدهیم. قبل از اینکه به مدرسه بروم، پدرم گاهی من را به مدرسه‌‌ای در روستا می‌برد که در آن درس می‌داد تا اوقاتم را بگذرانم. پدرم دائم برایم داستان تعریف می‌کرد و نکته‌های کتاب علوم را به‌صورت داستان برایم تعریف می‌کرد. گاهی خیلی کوچک‌تر از آن بودم که برخی از مباحث علوم را بفهمم؛ ولی پدرم برایم توضیح می‌داد و این‌ها باعث می‌شد در مسیر درست قرار بگیرم.»

فکر می‌کنم شما هم کنجکاو شدید بدانید این داستان زندگی چه شخصیتی است. البته پدرها و مادرها هم مثل من دوست دارند این پدر را از نزدیک ببینند و با او آشنا شوند. حتماً پدری تا این حد فرهیخته که به آموزش فرزندش اهمیت می‌دهد، باید فرزندی نابغه تقدیم جامعه کند.

این داستان واقعی دختری خراسانی از شهر شیروان به‌نام نازنین قاسمی است که توانست در کنکور ۹۸، رتبه‌ی ۲ انسانی را کسب کند و حالا دارد در دانشگاه تهران، رشته‌ی دلخواهش، روان‌شناسی را می‌خواند.

منبع :

Menu