اهمیت برگزاری جلسات 5 نفره - 5

دراین جلسات که در پایان هر فصل برگزار می‌شود یک نمودار کلی از روند پیشرفت دانش‌آموز در پیش روی وی قرار می‌گیرد.

اهمیت برگزاری جلسات 5 نفره - 5

دراین جلسات که در پایان هر فصل برگزار می‌شود یک نمودار کلی از روند پیشرفت دانش‌آموز در پیش روی وی قرار می‌گیرد. کارنامه‌ی ۵ نوع‌ درس دانش‌آموز را از نحوه‌ی مطالعه‌ی خود در درس‌های مختلف آگاه می‌کند. همچنین به وی یک دید کلی نسبت به آینده می‌دهد تا اگر در درسی قوی است، آن را به عنوان نقطه‌ی قوت خود حفظ کند و اگر در درسی ضعیف است، با برنامه‌ریزی درست، آن را به نقطه‌ی قوت خود تبدیل نماید. در این جلسات به دانش‌آموزان کارنامه‌ی پروژه‌ای هم داده می‌شود که می‌توان از آن برای هدف‌گذاری آینده استفاده کرد.

می‌توان به این جلسات به عنوان جلسات انگیزشی هم نگاه کرد. هنگامی که دانش‌آموز به دلیل مطالعه‌ی مداوم درس‌ها احساس خستگی می‌کند، با شرکت در این جلسات و با شنیدن صحبت‌هایی که پشتیبان وی در مورد نحوه‌ی صحیحِ درس خواندن می‌کند، انگیزه‌ای دوباره برای تلاش بیشتر می‌یابد. با شرکت اولیا در این جلسات می‌توان آن‌ها را از وضعیت تحصیلی و روحی فرزندشان آگاه ساخت تا با همراهی اولیا، دانش‌آموزان بتوانند این مسیر را راحت‌تر طی کنند.

به طور کلی به دلیل ایجاد همفکری بین دانش‌آموز، اولیا و پشتیبان، در جلسه‌ی 5 نفره می‌توان به نکاتی عالی برای پیمودن ادامه‌ی راه دست یافت تا اگر دانش‌آموزی تا به حال حداکثر تلاش خود را نکرده، تلنگری جدی را تجربه کند.

Menu