از همتایان خود بهتر یاد می‌گیرید

همهی ما میدانیم که برای هر درس روش‌‌های متعددی برای خواندن وجود دارد که ویژهی همان درس است و در بین روشهای مطالعه برای هر درس، یک روش وجود دارد که برای شما بهتر است و پیشرفت شما را افزایش میدهد.

از همتایان خود بهتر یاد می‌گیرید

همه‌ی ما می‌دانیم که برای هر درس روش‌‌های متعددی برای خواندن وجود دارد که ویژه‌ی همان درس است و در بین روش‌های مطالعه برای هر درس، یک روش وجود دارد که برای شما بهتر است و پیشرفت شما را افزایش می‌دهد.

اگر به کارنامه‌ی 5‌نوع‌درس خود مراجعه کنید و نگاه دقیقی به نقاط قوت پایدار یا نقاط قوت خود بیندازید، متوجه می‌شوید که در این درس‌ها، روشی ویژه داشته‌اید که به ثبات آن درس یا پیشرفت شما کمک کرده است.

در سایت کانون، بخشی به‌نام کلکسیون روش‌های مطالعه وجود دارد که دوستان شما روش‌های مطالعه‌ی خود را که باعث پیشرفت آن‌ها در درسی خاص شده است، نوشته‌اند.

حالا که امتحانات نیم‌سال اول را داده‌اید و می‌دانید با چه روشی چه نتیجه‌ای گرفته‌اید، خوب است در هر درس وضعیت خود را ارزیابی کنید؛ یعنی بنویسید در هر درس چقدر و چگونه مطالعه کرده‌اید و انتظار شما از آن درس چگونه بوده و چه نتیجه‌ای گرفته‌اید.

می‌توانید از بخش کلکسیون روش‌های مطالعه در سایت کانون هم استفاده کنید و برای آغاز نیم‌سال دوم با شناخت کامل از وضعیت درسی خود، هدف‌گذاری کنید. همچنین روش مطالعه‌ی خود را مشخص کرده و برنامه‌ریزی کنید.

راستی، سایر دوستان شما نیز دوست دارند با روش‌های مطالعه‌ی شما آشنا شوند. پس روش‌های صحیح مطالعه‌ی خود را از طریق نمایندگی شهر خود برای ما ارسال کنید تا به‌نام خودتان در سایت کانون قرار گیرد.

Menu