بازیابی درس‌های پایه با زرد 98

امیدوارم تابستان خاطره‌انگیزی را سپری کرده باشید. همان طور که می‌دانید کنکور 98، اولین کنکور نظام‌جدید، چند ماه پیش برگزار شد.

بازیابی درس‌های پایه با زرد 98

نوبرانه‌ی زرد ۹۸

امیدوارم تابستان خاطره‌انگیزی را سپری کرده باشید. همان طور که می‌دانید کنکور ۹۸، اولین کنکور نظام‌جدید، چند ماه پیش برگزار شد. معمولاً اولین‌ها هیجان خاص خود را دارند. احتمالاً شما داوطلبان کنکور ۹۹ نظام‌جدید کنجکاو شده‌اید بدانید کنکور ۹۸ چگونه بوده است یا مباحث پایه‌ی دهم و یازدهم چه فضا و حس‌وحالی در کنکور امسال داشته‌اند؟ شاید بخواهید بدانید اگر با آمادگی کنونی در کنکور امسال شرکت می‌کردید می‌توانستید به‌راحتی از پس سؤال‌ها بربیایید یا سؤال‌ها برایتان بسیار چالشی بود.

بازیابی‌های شجاعانه‌ی آموخته‌های دهم و یازدهم در همین روزهای پایانی تابستان و شروع سال تحصیلی فرصتی طلایی برای سنجش واقعی دانسته‌های شما داوطلبان کنکور ۹۹ است. این مهم از طریق مطالعه و بررسی تست‌های کتاب زرد ۹۸ میسر خواهد شد.

کتاب زرد ۹۸، تست‌های کنکور ۹۸ رشته‌ی ریاضی و تجربی را به‌خوبی پوشش داده است. تست‌های مربوط به پایه‌ی دهم و یازدهم در آن تفکیک شده است. در این کتاب یک‌جلدی سؤال‌ها و پاسخ‌های درس‌های عمومی رشته‌های هنر و زبان‌های خارجه و علوم انسانی نیز آمده است. کار با کتاب زرد ۹۸ در شروع سال تحصیلی، امید و اشتیاقی مثال‌زدنی را به شما هدیه می‌کند.

بر این باورم که کمترین نوبرانه‌ی زرد ۹۸ به شما دانش‌آموزان سخت‌کوش، احساس خوب همراه با طراوت ذهنی و انگیزه‌ی سرشار خواهد بود.

کنکور ۹۹ را توفانی آغاز کنید.

زرد 98


Menu