مائده شاهمرادی پشتیبان ویژه: در سکو‌های مقایسه غیبت نکنید

سکو‌های مقایسه‌ی برنامه راهبردی سکو‌های پایه: اولین سکو 23 شهریور و 6 مهر دومین سکو 16 آذر سومین سکو 5 بهمن چهارمین سکو 7 فروردین

مائده شاهمرادی پشتیبان ویژه: در سکو‌های مقایسه غیبت نکنید

در سکو های مقایسه غیبت نکنید.

 سکو های مقایسه ی برنامه راهبردی سکو های پایه: اولین سکو 23 شهریور و 6 مهر دومین سکو 16 آذر سومین سکو 5 بهمن چهارمین سکو 7 فروردین سکو های دوازدهم:2 آذر30 آذر 21 دی 16 فروردین 

برنامه ی کانون برای دوران امتحانات مدرسه:

1_ کتاب 500 سوال تشریحی 

2_ آزمون تشریحی 

3_ طبق برنامه راهبردی تا اسفند کل مباحث پایه تمام می شود و بعد از آن تمرکز برنامه روی دروس پیش می باشد.ایستگاه های جبرانی برنامه راهبردیدر ایستگاه های جبرانی به سراغ جعبه ابزار کارنامه بروید، با استفاده از کارنامه ی اشتباهات، اشتباهات خود را در آزمون ها تحلیل کنید تا مباحثی را که در آن ها یادگیری ناقص داشتید را شناسایی و رفع کنید. 

اشتباهات خود را دوست داشته باشید این اشتباهات بهترین منبع برای شما در ایستگاه های جبرانی است.در ایستگاه های جبرانی از جزوه ی هوشمند استفاده کنید که شامل مهمترین سوالاتی است که در طول سال آزمون دادید. دفتر برنامه ریزی روزی یک دقیقه برای دفتر برنامه ریزی وقت بگذارید و آن را پر کنید این دفتر مانند آینه، نقاط ضعف و قوت شما را نشان می دهد. همچین امکان رقابت دانش آموز با خودش را فراهم می کند. و نوعی برنامه شخصی می باشد که متعلق به خود دانش آموز است.

بازیابی مهمتر از باز خوانیقبل از مطالعه کتاب، از خودتان امتحان بگیرید. می توانید یک پیمانه 20 سوالی از کتاب های پیمانه ای کانون را حل کنید. این روش به شما کمک می کند قسمت های مهتر کتاب را تشخیص دهید و روی آن قسمت ها بیشتر تمرکز کنید.برنامه راهبردی برنامه راهبردی راه را به شما نشان می دهد و باعث نظم ذهنی شما می شود پس آن را ترک نکنید و تا پایان امسال طبق برنامه درس بخوانید.

برای ثبت نام پشتیبان ویژه

174 را به5000116463پیامک کنید.

و یا از طریق لینک زیر تماس بگیرید.
https://t.me/poshtiban_vipkanoon


Menu