بهانه‌های خود را دور بریزید و شروع کنید

همیشه حس خوب خود را حفظ کنید. در اوج نگرانی و ناامیدی نیز حس خوب خود را حفظ کنید. یک هدف بزرگ نیاز به حس خوب دارد تا از نگرانی‌ها بکاهد.

بهانه‌های خود را دور بریزید و شروع کنید

هنوز زمان دارید. اتفاقی نیفتاده  است. فقط تا الان را جدی نگرفته‌اید.

برخی اکنون حسرت می‌خورند که اگر از تابستان شروع کرده بودند وضعشان بهتر بود. بهانه‌های خود را دور بریزید که زمان از دست رفته است. البته خیلی خوب بود اگر از تابستان شروع می‌کردید اما اگر نکرده‌اید، اتفاقی نیفتاده است. شما فقط کمی زمان از دست داده‌اید. حالا اجازه ندهید این زمان ازدست‌رفته بیش‌تر شود. ممکن است در تابستان برای شما مشکلی پیش آمده باشد یا حتی فقط تفریح کرده باشید ولی اکنون یک برنامه‌ریزی مدون طبق نظر مشاور برای خود طرح کنید و از همین حالا تعهد کنید که به برنامه‌ی خود عمل خواهید کرد. بهتر است از یک مشاور برای برنامه‌ریزی کمک بگیرید.

برنامه‌ی شما باید مطابق با عادات شما طرح شود. یک برنامه‌ی رؤیایی بدون در نظر گرفتن عادت‌های ذهنی باعث می‌شود آن برنامه را بدون انگیزه‌ی موفقیت انجام بدهید و به طور قطع در آینده آن را رها می‌کنید. همیشه حس خوب خود را حفظ کنید. در اوج نگرانی و ناامیدی نیز حس خوب خود را حفظ کنید. یک هدف بزرگ نیاز به حس خوب دارد تا از نگرانی‌ها بکاهد.

Menu