عربی لذت‌بخش می‌شود

عربی هم مانند فارسی یک زبان است؛ زبانی برای ایحاد ارتباط بین انسان‌‌ها اما علاوه بر این، جزو مواد درسی نیز هست.

عربی لذت‌بخش می‌شود

عربی هم مانند فارسی یک زبان است؛ زبانی برای ایحاد ارتباط بین انسان‌‌ها اما علاوه بر این، جزو مواد درسی نیز هست.

همه‌ی ما از بدو تولد هر روز با فارسی مواجه بودیم و این تکرار و اصرار ورزیدن ما در استفاده از آن باعث شده است که بتوانیم به‌راحتی مهارتمان را در فارسی افزایش دهیم اما اگر به هر دلیلی نتوانیم از این مهارت استفاده کنیم یا ارتباطمان با فارسی کم شود سطح آمادگی و مهارتمان روزبه‌روز کاهش می‌یابد مانند افرادی که برای سالیان دراز در کشورهای خارجی زندگی می‌کنند.

عربی نیز مانند فارسی است. پس مهم‌ترین موضوع این است که هر روز با این زبان در تماس باشیم و هم‌چنین در این امر اصرار بورزیم.

از همین امشب این عهد را با خود ببندید و هر شب فقط ۳۰ دقیقه به مطالعه و حل تمرین عربی بپردازید. ابتدا از مباحثی که برای‌تان خوشایند است یا در برنامه‌ی آزمون آینده‌ قرار دارد شروع کنید. پس از چندی با ممارست شاهد افزایش درصد و پیشرفت در کارنامه‌تان خواهید بود و دیگر از این ۳۰ دقیقه‌ها لذت خواهید برد.

مطالعه‌ی متن‌های عربی آزمون‌های قبل را نیز می‌توانید در این ۳۰ دقیقه‌ها قرار دهید و با یادگیری به زبان داستانی ماندگاری و لذت تماس با عربی را افزایش دهید.

اگر دانش‌آموز پایه هستید این کار را هر شب و تا کنکور انجام دهید و در دوران پیش‌دانشگاهی که عربی جزو درس‌های‌تان نیست با عربی در تماس باشید و در ۳۰ دقیقه‌ها مجموعه‌ی تست جامع عربی بزنید و از کتاب زرد یا دفترچه‌ی آزمون‌های گذشته‌ استفاده کنید.

Menu