پنجره‌های باز در نیم‌سال مهم‌تر

یکی از عواملی که باعث می‌شود نیم‌سال دوم را آغازی مهم‌تر بدانیم، وجود پنجره‌های باز در روزهای ابتدایی بعد از اتمام امتحانات نیم‌سال اول است که معمولاً دانش‌آموزان در آن روزها مطالعه نمی‌کنند؛ ول...

پنجره‌های باز در نیم‌سال مهم‌تر

یکی از عواملی که باعث می‌شود نیم‌سال دوم را آغازی مهم‌تر بدانیم، وجود پنجره‌های باز در روزهای ابتدایی بعد از اتمام امتحانات نیم‌سال اول است که معمولاً دانش‌آموزان در آن روزها مطالعه نمی‌کنند؛ ولی شما دانش‌آموزان کانونی که به اهمیت هر لحظه از زمان واقف هستید مطمئناً بر اساس برنامه‌ی راهبردی، استفاده‌ی مطلوبی از این زمان خواهید کرد.

عامل دوم در اهمیت نیم‌سال دوم وجود دوران طلایی نوروز و اهمیت ویژه‌ی کتاب نوروز در این ایام است که بهره‌گیری دقیق و هدفمند از این تعطیلات می‌تواند فرصتی برای پیشرفت شما باشد.

عامل سوم در اهمیت نیم‌سال دوم، گذشت سریع زمان و کوتاه بودن نیم‌سال دوم است که باید دانش‌آموزان عاقلانه و منطقی تصمیم بگیرند و هدف‌گذاری درستی داشته باشند.

عامل چهارم این‌که در نیم‌سال دوم، پشتکار همه‌ی دانش‌آموزان افزایش پیدا می‌کند و انگیزه‌ها بالاست. دانش‌آموز موفق کسی است که نیم‌سال دوم را با ارزیابی عملکرد نیم‌سال اول و بررسی علت موفقیت‌هایش و تکرار آن‌ها در طول نیم‌سال جدید شروع کند و ادامه دهد.

عامل پنجم در اهمیت نیم‌سال دوم، وجود آزمون‌های جمع‌بندی است که با توجه ویژه به برنامه‌ی راهبردی و همگام با آن خواهید توانست برنامه‌ریزی جامع و کاملی داشته باشید و بدون هیچ گونه آشفتگی تمام مباحث را برای امتحانات نیم‌سال دوم با تسلط کامل پوشش دهید و مرور کنید.

Menu