چرا هدف‌گذاری چند از 10؟

نتیجه‌ی کارنامه‌ی هر کس به نوعی نشان‌دهنده‌ی استراتژی‌های او، نحوه‌ی رعایت تعادل در برنامه‌ریزی و هم‌چنین موفقیت او در رسیدن به هدف‌گذاری‌اش است. اگر هدف‌گذاری صحیح و عاری از هر گونه بلندپروازی ...

چرا هدف‌گذاری چند از 10؟

نتیجه‌ی کارنامه‌ی هر کس به نوعی نشان‌دهنده‌ی استراتژی‌های او، نحوه‌ی رعایت تعادل در برنامه‌ریزی و هم‌چنین موفقیت او در رسیدن به هدف‌گذاری‌اش است. اگر هدف‌گذاری صحیح و عاری از هر گونه بلندپروازی باشد، می‌تواند نتایج مثبتی برای شما به ارمغان آورد.

پس از بررسی قسمت‌های عددی و تصویری کارنامه توسط پشتیبان، برای آزمون بعدی برنامه‌ریزی می‌کنید. این برنامه‌ریزی بر اساس هدف‌گذاری چند تا از 10 تا پایه‌ریزی می‌شود. درس‌هایی که برای‌شان هدف‌گذاری کرده‌اید بنیان این برنامه را تشکیل می‌دهند.

هدف از این هدف‌گذاری چیست؟ هر کدام از شما ظرفیت‌ها و توانایی‌های بالقوه‌ای دارید که در صورت رعایت مراحل مطالعاتی و انتخاب صحیح منابع و البته داشتن هدف صحیح برای دو هفته‌ی آتی به صورت بالفعل نمایان می‌شوند.

با هدف‌گذاری چند از 10، از شما می‌خواهیم بین درس‌هایی که در این آزمون در آن‌ها موفق ظاهر شده‌اید و درس‌هایی که نیاز به توجه و تمرین بیش‌تر دارند نوعی تعادل ایجاد کنید.

با هدف‌گذاری چند از 10، در هر آزمون در جهت رفع چالش‌های خود برآمده و وضعیت شما در آن درس رو به بهبود می‌رود.

نتیجه‌ی اجرای صحیح هدف‌گذاری چند از ده:

1- در جدول جمع‌بندی رفته رفته رنگ‌های زرد و قرمز جای خود را به رنگ‌های آبی و سبز می‌دهد.

2- با هدف‌گذاری از پاسخ به سؤالات شک‌دار اجتناب می‌کنید؛ زیرا قبلاً مشخص شده که قرار است به چند سؤال پاسخ دهید. به این ترتیب تعداد پاسخ‌های اشتباه شما کاهش می‌یابد.

3- درصد و تراز شما افزایش می‌یابد.

4- می‌توانید زمان خود را ذخیره کنید و از آن برای پاسخ به سؤالات دشوار درسی که به آن مسلط هستید، استفاده کنید. 

Menu