خداحافظی با تابستان

با توجه به نزدیک شدن به پایان پروژه‌ی تابستان بهترین عملکرد برای به ثمر رساندن تلاش هایی که در طول این پروژه صورت گرفته، تحلیل و آنالیز درست از کار خود در طی تابستان است

خداحافظی با تابستان

با توجه به نزدیک شدن به پایان پروژه‌ی تابستان بهترین عملکرد برای به ثمر رساندن تلاش هایی که در طول این پروژه صورت گرفته، تحلیل و آنالیز درست از کار خود در طی تابستان است. بسیاری از دانش‌آموزان بر این باورند که تنها با ثبت ساعت مطالعه‌ی بالا  و صرفا پر کردن دفتر برنامه ریزی و کتاب خودآموز می‌توانند نتیجه‌ی خوبی بگیرند اما تحلیل و آنالیز درست، مهم‌‌ترین پیش‌شرط برای خودآگاهی و مسائل فراشناختی است تا جایی که در حیطه‌های شناختی بنجامین بلوم تحلیل، قبل از ترکیب قرار گرفته است(سخت‌ترین نوع سؤالات، سؤالات ترکیبی‌اند).در حقیقت بهترین زمان برای دسترسی به برنامه شخصی و شخصی سازی کردن برنامه مطالعاتی این زمان است. برای رسیدن به این تحلیل از دو ابزار دفتر برنامه‌ریزی و کتاب خودآموزی استفاده کنید؛به صورتی که تحلیل شما شامل مجموعه ی آنالیز بر روی ساعات مطالعه در هر درس،در روز،در هفته و در نهایت آنالیز جدول جمع بندی صفحه 182 دفتر برنامه ریزی،باشد.به یاد داشته باشید که استفاده از جدول تصمیمات کوتاه مدت کمک بسزایی در پیشبرد عملکرد شما خواهد داشت. تحلیل درست از ساعت مطالعه و هم‌چنین تحلیل درست از مشکلات و ضعف‌ها در آزمون‌ها در پایان پروژه‌ی تابستان می‌تواند بر نحوه‌ی عملکرد شما در پروژه‌های بعدی تأثیرگذار باشد.

اگر هنوز اقدام به پر کردن دفتر برنامه‌ریزی و کتاب خودآموزی نکرده‌اید , هر چه زودتر  این دو ابزار را ضمیمه کار خود قرار دهید.

Menu