آموزش غیرحضوری است؛ اما درس هر روز را همان روز بخوانید

زمانی که آموزش‌ها حضوری بود و در کلاس درس حضوری معلم حاضر می‌شدید، برای یادگیری بیشتر می‌بایست تمام تمرکز خود را در کلاس درس می‌گذاشتید

آموزش غیرحضوری است؛ اما درس هر روز را همان روز بخوانید

زمانی که آموزش‌ها حضوری بود و در کلاس درس حضوری معلم حاضر می‌شدید، برای یادگیری بیشتر می‌بایست تمام تمرکز خود را در کلاس درس می‌گذاشتید؛ زیرا درسی که معلم می‌داد تکرار نمی‌شد. اکنون که آموزش غیرحضوری است و بخشی از آموزش از طریق کلاس‌های آنلاین و بخشی نیز از طریق فیلم‌های آموزشی ارسالی دبیران است، ممکن است کار امروز را به فردا بیندازید؛ چراکه فیلم‌ها در دسترس شماست و می‌توانید آن‌ها را در زمانی دیگر هم ببینید. اما آیا این کار یادگیری شما را با مشکل مواجه نمی‌کند؟

بهترین کار این است که همچون گذشته، درس هر روز را در همان روز بخوانید. فیلم‌های ارسالی دبیرتان را در همان روز ببینید و کار را به‌موقع انجام دهید. خواندن درس هر روز در همان روز در این وضعیت، تأثیر بیشتری دارد و به پیشرفت چند برابر شما منجر می‌شود. از این امکان که می‌توانید فیلم ارسالی دبیرتان را در همان روز چند بار ببینید و تمرین بیشتری برای آن درس انجام دهید، به‌خوبی استفاده کنید.

فراموش نکنید که تل‌انبارکردن این فیلم‌های آموزشی برای آینده‌، فشار کارتان را زیاد خواهد کرد. کار امروز را در همان روز انجام دهید و با خیال راحت، مسیر پیشرفت‌تان را مشاهده کنید.

منبع :

Menu