با یقین قدم بردارید

دانش‌آموزان دهم و یازدهم و دوازدهم، مطالعه‌ی کتاب‌های درسی را با آزمون‌های کانون شروع کرده‌اید و قطعاً از خیلی‌ها جلوتر هستید و لذت این تلاشتان در تابستان 99 را به‌زودی خواهید چشید

با یقین قدم بردارید

دانش‌آموزان دهم و یازدهم و دوازدهم، مطالعه‌ی کتاب‌های درسی را با آزمون‌های کانون شروع کرده‌اید و قطعاً از خیلی‌ها جلوتر هستید و لذت این تلاشتان در تابستان 99 را به‌زودی خواهید چشید؛ اما نکته‌ی بسیار مهمی وجود دارد و آن هم میزان پایبندی شما به برنامه‌ی راهبردی است. توصیه می‌کنم در مسیر اجرای برنامه‌های کانون با یقین قدم بردارید. ممکن است راه‌های زیادی به شما پیشنهاد شود که البته تعدادی از آن‌ها نیز منطقی و کارساز باشد؛ اما فراموش نکنید شما موش آزمایشگاهی نیستید. استمرار حضور دانش‌آموزان برتر و پرتلاش کشور در آزمون‌های کانون نکته‌ی آشکار و معناداری است. کانون به‌خوبی برنامه‌ی یک‌ساله‌ی شما را ترسیم کرده است. به‌عبارتی از همین لحظه می‌دانید در شش ماه آینده در چه جایگاهی قرار خواهید گرفت و هر کتاب درسی را چند بار دوره کرده‌اید. برنامه‌ی راهبردی برنامه‌ای منعطف و منظم است که برای هر نوع دانش‌آموزی مفید است. بنابراین توصیه می‌کنم مصمم با برنامه‌ی کانون پیش بروید و به پنج توصیه‌ی زیر عمل کنید:

۱. تحت هیچ شرایطی در آزمون غیبت نکنید.

  • ۲. آموزه‌های کانون را بدون کوچک‌ترین تردید اجرا کنید.

۳. هر روز درس بخوانید.

۴. منظم پیش بروید و برای هر روز، برنامه داشته باشید.

۵. از صفحه‌ی شخصی‌تان در سایت کانون استفاده کنید. سایت کانون دریای آموزشی است که برای همه‌ی دانش‌آموزان جواهرات متنوعی دارد.

Menu