پاداش تلاش تابستانی خود را در سکوی مقایسه‌ای 4مهر بگیرید

می‌توانستم هیجان و اشتیاق را از چشمانش بخوانم. هیچ‌وقت این‌قدر پرانرژی و مصمم در مطالعه و رسیدن به هدف‌ها نبود.

پاداش تلاش تابستانی خود را در سکوی مقایسه‌ای 4مهر بگیرید

می‌توانستم هیجان و اشتیاق را از چشمانش بخوانم. هیچ‌وقت این‌قدر پرانرژی و مصمم در مطالعه و رسیدن به هدف‌ها نبود. البته حق داشت امیدوار و شاداب باشد. قرار بود کار بزرگی را که فکرش را هم نمی‌کرد، در همین دو‌سه‌ ماه تابستان انجام دهد: دوره‌ی جامع مباحث دهم و یازدهم با 4 آزمون تابستانه و جشن زیبای فراشناخت در سکوی مقایسه‌ی 4مهر.

دوستان خوبم، درود بر شما که راهبرد زیبای تابستانه را برای درخشش در کنکور 1400 و دستیابی به اهداف باشکوه تحصیلی خود انتخاب کرده‌اید.

آزمون تعیین سطح و جامع 27تیر نقطه‌ی شروع راهبرد تابستانه بود که آن را به‌زیبایی پشت‌سر گذاشتید. بعد از آن، دو آزمون 10 و 24مرداد هم سپری شد.  امیدوارم در آزمون‌های 7 و 21شهریور نیز با آمادگی خوبی شرکت کنید. تکمیل دفتر برنامه‌ریزی، یادداشت‌برداری از نکات مهم درسی و به‌خاطرسپاری آن‌ها و تمرین‌های تستی متنوع، از کارهای مهمی است که باید انجام دهید. پس از هر آزمون، تحلیل و بررسی نکات و اشتباهات آزمونی را بلافاصله شروع کنید. با این کار، یادگیری و آموخته‌هایتان عمیق و کامل‌ می‌شود.

احتمالاً تعدادی از دانش‌آموزان پا را فراتر گذاشته و یکی‌دو درس از مباحث غیرمشترک آزمون‌های تابستان را هم مطالعه می‌کنند. توجه به درس‌های نگاه‌به‌آینده تصمیم بسیار خوبی است. البته پیشروی این درس‌ها در تابستان محدود است و حالت پوششی دارد؛ یعنی در هر آزمون، مباحث آزمون‌های قبلی هم دوره می‌شود.

چشم‌انتظار شما در سکوی مقایسه‌ای 4مهر هستم. آنجا متوجه می‌شوید که تلاشتان در تابستان چقدر ارزشمند بوده است. مشتاق دیدارتان در جشن پیشرفت‌های زیبا هستیم.

Menu