جعبه‌ابزارکارنامه، یک ابزار مهم و حیاتی

جعبه‌ابزار کارنامه مجموعه‌ای از انواع کارنامه‌هاست که در صفحه‌ی شخصی خود می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید؛ ترکیبی از چند کارنامه‌ی کاربردی که در هر زمانی از سال می‌توانید هرکدام از آن‌ها را استفاده کنید.

جعبه‌ابزارکارنامه، یک ابزار مهم و حیاتی

جعبه‌ابزار کارنامه مجموعه‌ای از انواع کارنامه‌هاست که در صفحه‌ی شخصی خود می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید؛ ترکیبی از چند کارنامه‌ی کاربردی که در هر زمانی از سال می‌توانید هرکدام از آن‌ها را استفاده کنید. همان‌طور که وجودِ جعبه‌ابزار در ماشین، در جاده و سفر بسیار مهم است، در جاده‌ی کنکور هم جعبه‌ابزار کارنامه به همان اندازه اهمیت دارد و اگر مطالعه‌ی شما در مسیر کنکور دچار نقص شود این جعبه‌ابزار به رفع نواقص آن کمک می‌کند.

اولین عضو مهم این جعبه‌ابزار کارنامه‌ی اصلی روز آزمون است که هم تراز و رتبه را به شما نشان می‌دهد و کمک می‌کند که بدانید در چه جایگاهی نسبت به رقیبان خود قرار دارید و هم اجزای دیگری همچون درصد برای هر درس، چند از ده و تعداد درست‌ها، نادرست‌ها و نزده‌ها را تک‌تک مشخص می‌کند و این برای خودارزیابی بسیار مهم است.

کارنامه‌ی دوم در جعبه‌ابزار کارنامه‌ی اشتباهات است. این کارنامه هم در روز آزمون آماده می‌شود و شما می‌توانید اشتباهات خود را به کمک این کارنامه مورد ارزیابی قرار دهید و یادگیری‌های ناقص خود را کامل کنید.

کارنامه‌ی سوم کارنامه‌ی پنج‌نوع‌درس است که به شما با زبان ساده و با کمک رنگ‌ها، در مورد وضعیتتان در درس‌های مختلف راهنمایی می‌کند. درس‌هایی که نقطه‌قوت پایدار شماست و همیشه خوب پاسخ می‌دهید با رنگ آبی نمایش داده می‌شود. درس‌هایی که نقطه‌قوت شماست، اما آن‌ها را همیشه به خوبی نقاط قوت پایدار جواب نمی‌دهید با رنگ سبز نمایش داده می‌شود. درس‌هایی که نیاز به تلاش و مطالعه‌ی بیشتر داشته باشند با رنگ زرد، درس‌هایی که گاهی خوب و گاهی بد پاسخ می‌دهید و نوسانی است، با رنگ نارنجی و درس‌هایی که درآن‌ها ضعیف هستید با رنگ قرمز نمایش داده می‌شود. به کمک این رنگ‌ها شما می‌توانید متوجه شوید که هر درس تا چه میزان نیاز به مرور، مطالعه و تلاش دارد.

کارنامه‌ی چهارم این جعبه‌ابزار، کارنامه‌ی هدف‌گذاری است که بر اساس چند از ده کار می‌کند. شما می‌توانید برای نقاط ضعف خود هدف‌گذاری چند از ده داشته باشید تا کم‌کم وضعیت خود را در درس‌های مختلف بهبود بخشید.

کارنامه‌ی پنجم از جعبه‌ابزار هم کارنامه‌ی بازیابی سوال‌محور است که بهترین و کاربردی‌ترین کارنامه در جعبه‌ابزار است، چون به شما دقیقا می‌گوید که چه سوالاتی را مشکل داشتید و شما قبل از آزمون‌های جامع می‌توانید به آن مراجعه کرده و به عنوان یک بانک سوال عالی روی آن حساب کنید.

کارنامه‌ی ششم کارنامه‌ی پروژه‌ای است که طبق پروژه‌های موجود در برنامه‌ی راهبردی در پایان هر پروژه یک کارنامه برای شما صادر می‌شود و گزارش جامع‌تری را از وضعیتتان به شما می‌دهد.

کارنامه‌ی هفتم هم کارنامه‌ی مبحثی است که به شما کمک می‌کند تا بدانید در هر مبحث وضعیتتان چگونه است تا بتوانید برنامه‌ریزی خوبی برای آزمون‌هایی که در آن‌ها، مباحث تکرار می‌شوند داشته باشید.

Menu