نوروز طلایی، با یک صفحه‌ی طلایی در دفتر برنامه‌ریزی

با تصمیم‌های مهم و هدفمند به استقبال دوران طلایی نوروز می‌رویم. کتاب‌ها و منابع مناسب را با توجه به رهنمودهای کانون انتخاب کرده و سؤال‌های منتخب خود را ستاره‌دار کرده‌ایم.

نوروز طلایی، با یک صفحه‌ی طلایی در دفتر برنامه‌ریزی

با تصمیم‌های مهم و هدفمند به استقبال دوران طلایی نوروز می‌رویم. کتاب‌ها و منابع مناسب را با توجه به رهنمودهای کانون انتخاب کرده‌ و سؤال‌های منتخب خود را ستاره‌دار کرده‌ایم. تابلوی نوروزی را تکمیل کرده‌ایم و اکنون وقت آن رسیده که تصمیم بگیریم کمیت مطالعه‌مان درمجموع و جداگانه برای هر درس چه میزان باشد تا به هدفی که برای دوران طلایی در نظر گرفته‌ایم برسیم.

یک صفحه‌ی طلایی در دفتر برنامه‌ریزی وجود دارد که بهترین راهنما و مشاور ما برای این تصمیم خواهد بود. صفحه‌ی 182 دفتر برنامه‌ریزی، صادقانه و واقع‌بینانه، خودِ واقعیِ ما را به ما نشان می‌دهد تا بتوانیم از نظر ساعت مطالعه هم برنامه‌‌ریزی کنیم که نه فراتر از توانمان و نه کم‌تر از انگیزه و انرژی‌مان باشد.

حتی اگر تا امروز هم این صفحه را تکمیل نکرده‌اید، به سراغ آن بروید و دقایقی را برای پر کردن آن اختصاص دهید. پس از تکمیل صفحه‌ی طلاییِ 182 در دفتر برنامه‌ریزی متوجه می‌شوید که توانایی شما و زمانی که در ماه‌های اخیر برای هر درس صرف کرده‌اید چه‌قدر بوده است. شاید تصمیم بگیرید با همین مقدار تلاش به کارتان ادامه دهید و شاید هم از انرژی مثبت نهفته در روزهای زیبای بهاری استفاده کنید و تلاشتان را بیش از پیش افزایش دهید.

به امید این‌که دوران طلایی‌تان سرشار از تلاش و انگیزه باشد.

Menu