چگونه می‌توانیم بیشتر پیشرفت کنیم؟

نیم‌سال اول به پایان رسیده و برای آغازی دوباره به استقبال نیم‌سال دوم می‌رویم. برای رسیدن به موفقیت، برنامه‌ریزی لازم است.

چگونه می‌توانیم بیشتر پیشرفت کنیم؟

نیم‌سال اول به پایان رسیده و برای آغازی دوباره به استقبال نیم‌سال دوم می‌رویم. برای رسیدن به موفقیت، برنامه‌ریزی لازم است. خوب است یک‌ بار نقشه‌ی ‌راه آزمون‌ها تا پایان سال را با هم ببینیم و از همین الان برنامه‌ریزی کنیم. با برنامه‌ریزی می‌توانیم پیشرفت کنیم و به هدف خود برسیم. در پایه‌های گوناگون، 5 تا 7 آزمون تا پایان سال با‌قی ‌مانده است. در این آزمون‌ها، مانند آزمون‌های قبلی، هم مطالب جدید را آزمون می‌دهید و هم مطالب قبلی را مرور می‌کنید. در هر آزمون، بین 2 تا 5 سؤال از هر 10 سؤال آزمون از مباحث جدید است و بقیه‌ی سؤال‌ها از مباحث قبلی است. پس همیشه و در همه‌ی آزمون‌ها بخش عمده‌ی مطالب آزمون، مرور مطالب آزمون قبلی است؛ یعنی فرصتی برای یادگیری مطالب جدید دارید. با تمرین و تکرار می‌توانید مطالب جدید را خوب یاد بگیرید و پیشرفت کنید.

علاوه بر کتاب درسی، ابزارهای دیگری هم برای این مرور در اختیار دارید:

۱. آزمون غیرحضوری در هر آزمون به شما داده می‌شود و در فاصله‌ی بین دو آزمون می‌توانید به سؤال‌های آن پاسخ دهید.

۲. در صفحه‌ی شخصی خود در سایت کانون، چندین کارنامه‌ دارید. این کارنامه‌ها به شما می‌گویند چه سؤال‌هایی را در آزمون پاسخ ندادید و چه سؤال‌هایی را اشتباه پاسخ دادید. با بررسی این کارنامه‌ها می‌توانید یادگیری‌‌های خود را کامل کنید و پیشرفت داشته  باشید. کارنامه‌ی هدف‌گذاری به شما کمک می‌کند که در طی آزمون‌ها هدف‌گذاری کنید.

۳. در هر درسی که به تمرین و تکرار بیشتری نیاز دارید می‌توانید با مشاوره با پشتیبان خود کتاب مناسب را انتخاب کنید و با مطالعه‌ی آن پیشرفت کنید. کتاب‌های کانون در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

از هم‌اکنون برای پیشرفت برنامه‌ریزی کنید.

منبع :

Menu