نیم‌سال دوم همراه با کتاب‌های سه‌سطحی

حال که نیمسال اول به اتمام رسید حتما به یاد دارید که با شروع سال تحصیلی در مورد منابع و روش مطالعه صحبت‌های زیادی شد و به این نکته که باید از منابع خوبی استفاده کنید اشاره شد.

نیم‌سال دوم همراه با کتاب‌های سه‌سطحی

حال که نیم‌سال اول به اتمام رسید حتما به یاد دارید که با شروع سال تحصیلی در مورد منابع و روش مطالعه صحبت‌های زیادی شد و به این نکته که باید از منابع خوبی استفاده کنید اشاره شد. حال که نتایج و روند کار خود را دیده‌اید وقت آن رسیده که منابع خود را مهندسی کنید و مورد ارزیابی قرار دهید.

آیا نتیجه‌ی خوبی گرفته‌اید؟

آیا از منبع خود در هر درس راضی هستید؟

آیا با برنامه پیش رفته‌اید؟

دانش‌آموزِ با برنامه باید منابعی با کیفیت بالا انتخاب کند. در نیم‌سال دوم باید تست‌های بیشتری تمرین شود و نکته‌برداری از تمام تست‌ها انجام شود. هر چه به کنکور نزدیک می‌شویم باید تلاش بیش‌تری همراه با آرامش داشته باشیم کنیم و سرعت عملمان را افزایش دهیم. تلاشی مضاعف برای رسیدن به هدف نهایی در نیم‌سال دوم بسیار حائز اهمیت است.

در این ایام استفاده از کتاب‌های سه‌سطحی و سوالات علامت‌دار پیشنهاد می‌شود، سوالات علامت‌دار همان سوالاتی هستند که چالشی هستند، نکته‌ی آموزشی دارند و شما در زمان حل کردن تست‌ها آن‌ها را علامت زده‌اید.

از اوایل سال کتاب‌های متفاوتی را انتخاب کرده‌اید و تمرین‌های تستی زیادی کار کرده‌اید. حال باید تست‌هایی با سطح بالاتر کار کنید.

ویژگی کتاب‌های سه‌سطحی:

۱)تست‌های این کتاب از نظر کیفی عالی هستند.

۲)تعداد تست‌ها به اندازه و کافی است.

۳) این کتاب دارای تست‌های دشوار است که سختی آن‌ها در دسته‌های نسبتادشوار، دشوار و دشوارتر طبقه‌بندی می‌شود.

 ۴) در زمان کوتاه‌تری می‌توان مباحث را تست زد و به نتیجه رسید.

Menu