آغازی پرانرژی در نیم‌سال دوم

اینکه هر دانش‌آموز بتواند تشخیص بدهد کدام در‌س‌ها و مباحث نقطه ضعف او هستند و بیش‌تر باید روی آن‌ها کار کند، مهم‌ترین بخش پیشرفت است.

آغازی پرانرژی در نیم‌سال دوم

نیم‌سال دوم، آغازی مهم‌تر، شعار ما در کانون است. با دقت به این جمله می‌شود فهمید که اگر شما در نیم‌سال اول از نتایج خودتان راضی نباشید می‌توانید با شروع نیم‌سال دوم نتایج به مراتب بهتری بگیرید و در این راه می‌توانید از روش بازیابی به جای بازخوانی کمک بگیرید.

اینکه هر دانش‌آموز بتواند تشخیص بدهد کدام در‌س‌ها و مباحث نقطه ضعف او هستند و بیش‌تر باید روی آن‌ها کار کند، مهم‌ترین بخش پیشرفت است. دانش‌آموزان کانونی با مراجعه به کارنامه‌های پنج‌نوع‌درس و مبحثی و مشورت با پشتیبان می‌توانند به فراشناخت برسند و با کمک این فراشناخت می‌توان اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت قابل دسترسی را برای خود مشخص کرد.

اولین گام در پیشرفت هر دانش‌آموز شناخت نقاط ضعف و تلاش برای بهبود آن‌ها در کنار تثبیت نقاط قوت است. این امر مستلزم داشتن زمان کافی است و دوران طلایی نوروز و پنجره‌های باز و نیمه‌باز در پروژه‌های کانون بهترین فرصت است تا دانش‌آموزان بتوانند با استفاده از تعطیلی مدارس در آن زمان‌ها، نهایت استفاده را برای پیشرفت و بهبود ترازشان ببرند.

Menu