جزوه‌ی هوشمند، گنجینه‌ای شخصی

در این کتاب پاسخ‌های درست و نادرست و نزده‌ی شما در آزمون‌های کانون فرهنگی آموزش بررسی و تحلیل می‌شود و ضروری‌ترین سؤال‌ها استخراج و مبحث‌به‌مبحث مدون می‌شود.

جزوه‌ی هوشمند، گنجینه‌ای شخصی

همیشه چیزهایی که منطبق بر نیازهای شخصی تهیه می‌شوند، ارزشمندترند؛ مثل لباسی که خیاط بر اساس انداز‌ه‌ی دقیق و طرح دلخواه مشتری خود می‌دوزد یا اتومبیلی که کارخانه‌ی سازنده با توجه به سلیقه و نیازهای مشتری خاص خود آن را سفارشی می‌سازد یا منزل یا ویلای شخصی‌سازی که معمار آن، نقشه را با توجه به شغل پدر خانواده و تعداد فرزندان و سلیقه‌ها و بودجه و آداب و فرهنگ آن خانواده طراحی و اجرا می‌کند. حالا کتابی را در نظر بگیرید که ویژه‌ی شخص شما باشد.

برخلافِ کتاب‌های کمک‌آموزشی که تاکنون خوانده‌اید و اکثر مواقع پرتیراژترین‌ها بهترین بودند، این بار کتابی با تیراژ یک نسخه (برای هر فرد به صورت مجزا) به‌نام جزوه‌ی هوشمند در کنار کتاب زرد عمومی و اختصاصی بهترین منبع برای دوران جمع‌بندی است. این کتاب با بهره‌گیری از هوش انسانی و هوش مصنوعی و تحلیل عملکرد شما در آزمون‌های گذشته (حتی آزمون‌هایی که غایب بوده‌اید) نیاز اساسی شما را سنجیده و گنجینه‌ای از مفیدترین سؤالات را در اختیار شما می‌گذارد. از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به مبحثی‌بودن سؤالات و چیدمان آن‌ها از آسان به دشوار اشاره کرد.

 در این کتاب پاسخ‌های درست و نادرست و نزده‌ی شما در آزمون‌های کانون فرهنگی آموزش بررسی و تحلیل می‌شود و ضروری‌ترین سؤال‌ها استخراج و مبحث‌به‌مبحث مدون می‌شود. ضروری‌ترین و مهم‌ترین سؤالات برای شما این‌ها هستند: سؤال‌هایی که اشتباه جواب داده‌اید؛ سؤال‌هایی که درست جواب داده‌اید اما دشوار هستند و احتمالاً به‌راحتی ممکن است پاسخ یا راه‌حلشان را فراموش کنید؛ سؤال‌هایی که سفید گذاشته‌اید؛ اما آسان هستند و پیش‌بینی می‌شود به‌راحتی می‌توانید نکته‌ی آن‌ها را یاد بگیرید.

حتی اگر در آزمون یا آزمون‌هایی غیبت داشته‌اید، این جزوه سؤال‌هایی را که مناسب سطح درسی شماست، تشخیص داده و آورده است.

Menu