امید جعفری : پپیمانه‌ها علائم راهنمایی مسیر مطالعاتی شما هستند

پیمانه‌ها علائم راهنمایی مسیر مطالعاتی شما هستند! با سرعت مطمئن و از مسیر درست حرکت کنید.

امید جعفری : پپیمانه‌ها علائم راهنمایی مسیر مطالعاتی شما هستند

پیمانه ها علائم راهنمایی مسیر مطالعاتی شما هستند!

با سرعت مطمئن و از مسیر درست حرکت کنید.

همواره در جاده ها و خیابان ها، تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، شما را در رسیدن به هدف کمک می کنند. تابلوها مسیر را نشان می دهند،شما را از فاصله ای که تا مقصد دارید آگاه می کنند و برخی نیز هشدارهایی می دهند که مبادا با مشکل و خطری مواجه شوید. تابلوها حداکثرسرعت را به شما نشان می دهند و می گویند که با سرعت مطمئن و با کم ترین خطر و در زمان مقرر به مقصد برسید. آری! تابلوها نقش تعیین کننده ای در رسیدن به مقصدتان دارند.

پیمانه ها در برنامه ی راهبردی، نقش تابلوهای راهنمایی را در سفر تحصیلی تان بر عهده دارند و به شما می گویند که برای هر درس چه میزان وقت بگذارید و چه میزان تمرین کنید تا نتیجه بگیرید.

پیمانه ها فاصله شما را از مقصدتان نشان می دهند و باعث می شوند که در درس هایتان تعادل داشته باشید. اگر کم تر از زمان بهینه وقت بگذارید مجبورید به مثابه راننده ای که با سرعت خطرناک حرکت می کند مطالب درسی تان را سریع بخوانید و یادگیری ناقصی داشته باشید و اگر به کندی حرکت کنید ممکن است در زمان مقرر به مقصدتان نرسید.

گاهی اوقات ممکن است برای رسیدن به مقصدتان چند مسیر مختلف وجود داشته باشد ولی شما مسیری را انتخاب می کنید که مسافران دیگر آن را انتخاب کرده اند و تابلوهای راهنمایی نیز آن را پیشنهاد می دهند . پیمانه ها نیز از این اصل تبعیت می کنند. پیمانه ها حاوی سوالات استانداردی هستند که قبلا" توسط دانش آموزان دیگر بارها و بارها تمرین شده اند و برخی نیز مانند همان تابلوهای راهنمایی توسط معلمان و طراحان سوال های کنکور سراسری مطرح شده اند.

امسال ، کانون در مسیر برنامه ی راهبردی تان تابلوهای راهنمایی درسی نصب کرده است تا بتوانید با سرعت مطمئن و از مسیر درست به مقصدتان برسید . در راستای رسیدن به مقصدتان آرزوی سفری خوش برایتان داریم.

 امید جعفری

Menu