برنامه‌ی راهبردی، یک ژیروسکوپِ قدرتمند

شاید نام ژیروسکوپ را شنیده باشید. ژیروسکوپ وسیله‌ای ضروری برای جهت‌یابی است. برنامه‌ی راهبردی که طبق آن آزمون می‌دهید نقش همان ژیروسکوپ را دارد.

برنامه‌ی راهبردی، یک ژیروسکوپِ قدرتمند

شاید نام ژیروسکوپ را شنیده باشید. ژیروسکوپ وسیله‌ای ضروری برای جهت‌یابی است. برنامه‌ی راهبردی که طبق آن آزمون می‌دهید نقش همان ژیروسکوپ را دارد. اگر ژیرسکوپ در دماغه‌ی هواپیماها نبود، یک درجه انحراف از مسیر اصلی در فرودگاه مبدا، به انحراف بسیار در فرودگاه مقصد می‌انجامید. درواقع این وسیله به هدایت هواپیما در مسیر صحیح، کمک می‌کند.

برنامه‌ی راهبردی، همان برنامه‌ی آزمون‌هاست که همسو با برنامه‌ی آموزشی مدارس برای دانش‌آموزان کانونی طراحی شده است. برنامه‌ی راهبردی یک نقشه‌ی کلی است که هر کس به فراخور شناختی که از نقاط قوت و ضعف و روش‌های یادگیری خود دارد، باید آن را شخصی‌سازی کند. شخصی‌سازی در کانونِ خانواده  و به همراه پدر و مادر انجام می‌شود و نتیجه‌ی این گفت‌وگوها با نظر تخصصیِ پشتیبان آموزشی، تکمیل می‌شود.

در واقع برنامه‌ی شخصی دانش‌آموز، به‌زیبایی از دل برنامه‌ی راهبردی استخراج می‌شود و دستاوردهای بسیار خوبی را در طول سال تحصیلی برای دانش‌آموز رقم می‌زند. برنامه‌ی شخصی‌سازی شده، یک برنامه‌ی هوشمند است که دانش‌آموز تصمیم می‌گیرد بر اساس آن، برای درس‌هایی که نیاز به تلاش بیش‌تری دارد زمان بیش‌تری را اختصاص دهد.

شما با استفاده از برنامه‌ی راهبردی، کنترل را به دست می‌گیرید و نه آن‌قدر جلوتر حرکت می‌کنید که مسیر را گم کنید و نه آن‌قدر آهسته پیش می‌روید که مایوس شوید. وجود امکان انتخاب در دروسی که حالت زوج درس دارند، هوشمندی و هدفمندیِ برنامه را نشان می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا با توجه به سطحِ درسیِ خود، به صورتِ کاملا اختیاری، انتخابِ مناسبی داشته باشید. اگر تا انتهایِ مسیر مطابق با برنامه‌ی راهبردی پیش بروید، از درس خواندن لذت خواهید برد. چرا که در آن، به قدر لازم زمان‌های جبرانی و فرصت‌های خوب برای مرور و جمع‌بندی‌هایِ موثر وجود دارد. با برنامه ی راهبردی، لحظاتی سرشار از آرامش و اطمینان خاطر را تجربه خواهید کرد.


Menu