این شما و‌این نقشه راه، ساختار برنامه راهبردی دوازدهم

مطالعه‌ی درس‌های سال دوازدهم تا اردیبهشت ادامه می‌یابد، در صورتی که درس‌های پایه (یعنی درس‌های دهم و یازدهم ) تا پایان اسفند به پایان می‌رسند.

این شما و‌این نقشه راه، ساختار برنامه راهبردی دوازدهم

با توجه به تغییرات کتب درسی پایه‌ی دوازدهم، امکان پیش‌خوانی دروسِ ‌این پایه در تابستان چندان ممکن نبود. به همین دلیل بسیاری از دانش‌آموزان نگران کمبود وقت برای مطالعه، مرور و جمع بندی تمام مباحث تا قبل از زمان مقرر (پیش از کنکور) هستند. اما خبر خوب ‌این است که ساختار جدید برنامه راهبردی به گونه‌ای طراحی شده است که برای مطالعه‌ی تمام مباحث فرصت کافی داشته باشید!

این برنامه بیشترین هماهنگی را با برنامه‌ی ‌آموزش و پرورش و زمان‌بندی تدریس مدارس دارد و ‌این نوید را به شما می‌دهد که با آرامش مباحث جدید را در حجم کم و همگام با مدرسه مطالعه خواهید کرد. چنان‌چه بنا به هر دلیلی، برای مثال حجم بالای تکالیف مدرسه، موفق به مطالعه‌ی تمام مباحث آزمون نشدید، می‌توانید به کمک ‌ایستگاه‌های جبرانی (آزمون های 15 تیر، 23شهریور، 6 مهر،5  بهمن و 7 فروردین)، سوال های موازی، نیمه پوششی بودن و شخصی‌سازی برنامه از طریق اولویت‌بندی مباحث به کمک نتایج آزمون‌های جامع، کارنامه‌ی چند از 10 و کارنامه ی مبحثی، حجم باقی مانده را مطالعه و جبران کنید.

مطالعه‌ی درس‌های سال دوازدهم تا اردیبهشت ادامه می‌یابد، در صورتی که درس‌های پایه (یعنی درس‌های دهم و یازدهم ) تا پایان اسفند به پایان می‌رسند. برای برنامه‌ریزی صحیح و اطمینان از‌ این‌که شما تمام نکات را مطالعه کرده‌اید، پیمانه های 20 و 10 سوالی در کتاب‌های آبی طراحی شده که بنا به حجم مباحث، نکات و به‌طور کلی اهمیت هر درس، تعداد پیمانه‌های متفاوتی در نظر گرفته شده است. تعداد باکس های مطالعه برای هر درس و همین‌طور اولویت‌های مطالعه‌ی خود را براساس تعداد پیمانه‌ها تعیین کنید.

Menu