برنامه‌ی راهبردی، یک برنامه‌ی پرفایده

می‌خواهیم به سفری طولانی برویم. مقصد مشخص است. دو برنامه برای رسیدن به مقصد داریم. هر دو برنامه 9 ماه طول می‌کشد.

برنامه‌ی راهبردی، یک برنامه‌ی پرفایده

می‌خواهیم به سفری طولانی برویم. مقصد مشخص است. دو برنامه برای رسیدن به مقصد داریم. هر دو برنامه 9 ماه طول می‌کشد. اما در برنامه‌ی اول قرار است از شهرهایی متفاوت با برنامه‌ی دوم عبور کنیم. حتما به کسی که بخواهد هر دو برنامه را اجرا کند و به مقصد برسد خواهید خندید و او را منع می‌کنید. همه‌ی ما می‌دانیم که چند برنامه‌ای بودن مناسب نیست، ما را به مقصد نمی‌رساند و تبعات و خسارات زیادی خواهد داشت. پس کانونی‌ها چه‌طور با دو برنامه به مقصد می رسند؟ دانش آموزان کانون هم برنامه‌ی راهبردیِ آزمون های کانون و هم برنامه‌ی مدرسه را باید اجرا نمایند.

نکته در این است که برنامه‌ی راهبردی موضوع جدایی از برنامه‌ی مدرسه نیست و باید به برنامه‌ی مدرسه سنجاق شود. این برنامه منطبق بر برنامه‌ی مدرسه و بر اساس پیش‌روی دروس مدرسه طراحی و ارائه شده است. از این رو اصولا مباحثی که در مدرسه تدریس می‌شود، همان مباحثی است که در برنامه‌ی راهبردی برای آزمونِ همان مقطعِ زمانی پیش‌بینی شده است.

 برای گاه‌گاهی که ممکن است به دلایلی برخی مدارس کمی از برنامه‌ی اصلی آموزش و پرورش عقب بیافتند یا جلو بزنند هم در برنامه راهبردی ایستگاه‌های جبرانی و پنجره‌های باز و نیمه‌باز تعبیه شده که هماهنگی با برنامه ی مدرسه به حداکثر برسد.

برنامه‌ی پرفایده ی راهبردی را با جدیت دنبال کنید.

                         

Menu