تابستان فرصتی برای پیشی گرفتن از دوستان

شما یک سال تحصیلی درس خواندید و مطالب زیادی یاد گرفتید. اگر در کنار کلاس‌های تابستانه کمی هم برای مطالعه‌ی درس‌ها وقت بگذارید، نتیجه‌ی خوبی کسب می‌کنید.

تابستان فرصتی برای پیشی گرفتن از دوستان

ایام تابستان و اوقات فراغت شروع شده و این روزها با خیال راحت می‌توانید به مسافرت رفته و لذت ببرید؛ اما نکته‌ی مهمی وجود دارد؛ ایام تابستان 3 ماه طول می‌کشد و مسلماً درس‌هایی که خوانده‌اید فراموش خواهد شد. همان طور که می‌دانید تمام درس‌ها به صورت زنجیروار با درس‌های سال بعد در ارتباط هستند و اگر درس‌ها را فراموش کنید یاد گرفتن مطالب سال بعد کمی دشوار می‌شود؛ اما نگران نباشید! ایام تابستان می‌تواند نقطه‌ی پرتاب باشد و شما را از دوستان و هم‌کلاسی‌های‌تان جلو بیندازد.

شما یک سال تحصیلی درس خواندید و مطالب زیادی یاد گرفتید. اگر در کنار کلاس‌های تابستانه کمی هم برای مطالعه‌ی درس‌ها وقت بگذارید، نتیجه‌ی خوبی کسب می‌کنید. این سکوی اول پرش بود. حالا برویم سراغ سکوی دوم. اکنون که درس‌های سال قبل را خواندید بهتر است حداقل یکی از درس‌های سال آینده را هم پیش‌خوانی کنید. به نظر شما پیش‌خوانی چه فایده‌ای دارد؟

وقتی مطالب درسی را در طول تابستان یاد گرفته باشید در ایام مدرسه وقتی معلم تازه شروع به درس دادن می‌کند شما از قبل آن مطلب را خوانده‌اید و فقط برای‌تان دوره می‌شود و خیلی راحت می‌توانید سؤالات سخت‌تر و تست کار کنید.

از الان با یک برنامه‌ریزی خوب و عالی درس خواندن را شروع کنیم.

Menu