ویژگی مشترک دانش‌آموزان موفق: پیوستگی به مدرسه

کم کم به سال جدید نزدیک‌تر می‌شویم. در این روزها هر زمان که پای برنامه‌های فرصت برابر و زنگ برنامه‌ریزی می‌نشینم یا گفت‌وگوهای سایت و مجله را می‌خوانم یک نکته‌ی مشترک میان تمام دانش‌آموزان پرتلا...

ویژگی مشترک دانش‌آموزان موفق: پیوستگی به مدرسه

کم کم به سال جدید نزدیک‌تر می‌شویم. در این روزها هر زمان که پای برنامه‌های فرصت برابر و زنگ برنامه‌ریزی می‌نشینم یا گفت‌وگوهای سایت و مجله را می‌خوانم یک نکته‌ی مشترک میان تمام دانش‌آموزان پرتلاش و موفق سال‌های گذشته که اکنون دانشجویان سخت‌کوش و توانمندی هستند به چشم می‌خورد: پیوستگی به مدرسه.

در واقع اگر به مزایای پیوستگی به درس و کلاس بنگریم این ویژگی زیاد هم دور از انتظار نخواهد بود:

1. حضور در مدرسه جو همیشگی درس خواندن و رقابت را در دانش‌آموزان حفظ می‌کند.

2. دانش‌آموزان با حضور در مدرسه تا روزهای آخر با دبیران در ارتباط خواهند بود و می‌توانند از این فرصت مناسب برای رفع اشکالات و ابهامات بهره بگیرند.

3. پیشروی طبق روال مدرسه در واقع همان پیشروی طبق برنامه‌ی راهبردی است و این برنامه یک برنامه‌‌ی مهندسی‌شده و نظام‌مند است که دانش‌آموز را تا رسیدن به قله‌های موفقیت همراهی می‌کند.

4. نیم‌سال دوم هم درست به اندازه‌ی نیم‌سال اول حائز اهمیت است و نکات مطرح‌شده در کلاس سطح یادگیری دانش‌آموزان را بسیار بیش‌تر از زمانی که خودشان اقدام به یادگیری می‌کنند بالا می‌برد.

دانش‌آموزان کانونی حتی در روزهای عید هم با شرکت در اردوهای نوروزی از کلاس درس فاصله نمی‌گیرند و این برنامه را تا روزهای آخر مدرسه حفظ می‌کنند.

تا روز آخر طبق منطق برنامه‌ریزی‌شده‌ی آزمون‌ها و مدرسه پیش بروید و اطمینان داشته باشید که قدم به قدم به هدف نزدیک‌تر خواهید شد.

Menu