ایام پس از امتحانات، پنجره‌ای باز به بهار تسلط

با پایان امتحانات نیم‌سال اول، آخرین فرصت برای کسب نمره‌ی مطلوب و پیشرفت در معدل نیم‌سال اول به پایان رسیده اما اگر افق دید شما فراتر از امتحانات نیم‌سال اول باشد از این فرصت به عنوان یک ایستگاه...

ایام پس از امتحانات، پنجره‌ای باز به بهار تسلط

با پایان امتحانات نیم‌سال اول، آخرین فرصت برای کسب نمره‌ی مطلوب و پیشرفت در معدل نیم‌سال اول به پایان رسیده اما اگر افق دید شما فراتر از امتحانات نیم‌سال اول باشد از این فرصت به عنوان یک ایستگاه جبرانی استفاده خواهید کرد. شما نیمی از کتاب درسی را مطالعه کرده‌اید و با امتحان دادن به مباحث چالشی خود پی برده‌اید. حال وقت آن فرارسیده است که حفره‌های آموزشی را با عمیق‌خوانی پر کنید. نکاتی را که در طول مطالعه و حل نمونه‌سؤالات یافته‌اید در کتاب خودآموزی یادداشت یا در کتاب درسی حاشیه‌نویسی کنید. از هر درس، مباحثی را که در امتحان نتوانسته‌اید پاسخ دهید دوباره‌خوانی کنید و یادگیری‌های ناقص را تکمیل کنید.

ایام پس از امتحانات پنجره‌ای نیمه‌باز است. دانش‌آموز دو مرحله‌ی ادراک و تثبیت را در بازه‌ی امتحانات سپری کرده و اکنون آمادگی کامل برای ورود به مرحله‌ی تسلط دارد. برخی دانش‌آموزان از آذرماه تا کنون به دلیل توالی امتحانات مستمر و نوبت اول از تست‌زنی غافل ماندند. در این پنجره‌ی نیمه‌باز می‌توانید به سراغ کتاب‌های تست رفته و تسلط خود را در مباحث آموزشی و آموخته‌های‌تان افزایش دهند. توصیه می‌‌کنم این فرصت گران‌قدر را از دست ندهید و در اوج زمستان، بهار تسلط را تجربه کنید.

Menu