تصمیم شما برای مهرماه چیست؟

با فرارسیدن ماه مهر و آغاز فصل مدرسه و پاییز، طبق معمول دانش‌آموزان گریزی به تابستان و گذشته‌ی رؤیاگونه و فراموش‌نشدنی می‌زنند و از اعماق زمان، خاطره‌ای بازگو می‌کنند و برای دانش‌آموزان کانونی چ...

تصمیم شما برای مهرماه چیست؟

با فرارسیدن ماه مهر و آغاز فصل مدرسه و پاییز، طبق معمول دانش‌آموزان گریزی به تابستان و گذشته‌ی رؤیاگونه و فراموش‌نشدنی می‌زنند و از اعماق زمان، خاطره‌ای بازگو می‌کنند و برای دانش‌آموزان کانونی چه خاطره‌ای شیرین‌تر از آزمون‌های تابستان!

دانش‌آموزانی که در آزمون‌های تابستان شرکت کرده‌اند، نقاط قوت و ضعف خود را شناخته‌اند. به خصوص با شرکت در آزمون 29 شهریور که یک آزمون جامع است این شناخت کامل می‌شود. حال شما نیمی از مسیر موفقیت را پیموده‌اید، اما سؤال این‌جاست که برای ادامه‌ی مسیر چه باید کرد.

در تابستان که کتاب خودآموزی را نوشته‌اید حتماً آن را مرور کنید. با این کار یادگیری ناقص شما به یادگیری کامل تبدیل می‌‌شود. هم‌چنین با تکمیل دفتر برنامه‌ریزی، از ساعت‌های مطالعه‌ی خود آگاهی دارید که ابزار مهمی برای یک برنامه‌ریزی دقیق است. حتماً یک برنامه‌ی ‌راهبردی تهیه کنید. شاید در ابتدا با دیدن حجم درس‌ها کمی نگران شوید اما با انجام کارهای زیر موفق خواهید شد.

1- برنامه‌ی مدرسه و کانون را هماهنگ کنید.

2- با برنامه‌ریزی پیش بروید.

3- درس هر روز را در همان روز بخوانید.

4- اعتمادبه‌نفس خود را بالا برده و به خود بگویید که می‌توانید.

مطمئن باشید می‌توانید؛ فقط کافی است به خودتان اعتماد کنید.

«حرف ما این است: پیروزی از آن من است.»

Menu