دوران نوروز باید با زمان‌های دیگر متفاوت باشد

دوران نوروز باید با زمان‌های دیگر متفاوت باشد، همان طور که عطر و شور و نشاط نوروز با همیشه متفاوت است و همیشه شروعی زیباست، حال و هوای خودمان نیز باید تازه و پرنشاط باشد.

دوران نوروز باید با زمان‌های دیگر متفاوت باشد

دوران نوروز باید با زمان های دیگر متفاوت باشد، همان طور که عطر و شور و نشاط نوروز با همیشه متفاوت است و همیشه شروعی زیباست، حال و هوای خودمان نیز باید تازه و پرنشاط باشد.

یکی از کارهایی که می تواند حال و هوای درس خواندنمان را بانشاط کند، رنگ‌ آمیزی تابلوی نوروز است، مداد رنگی همیشه یادآور نقاشی و رنگ آمیزی ست، حال با یک رنگ آمیزی هدفمند می توانیم اشتیاق مطالعه را چند برابر کنیم. باید باور کنیم که سال ۱۰ ام و ۱۱ ام، برای سال ۱۲ ام پایه می سازید، پایه ای که سال ۱۲ ام فرصت شروع ابتدایی آن را ندارید و فقط می توانید ضخامت و  استحکام آن را افزایش دهید. کار اصلی در سال دهم و یازدهم انجام می شود، هر قدر تست بزنید کافی نیست، حتما آزمون های هدف، مشابه، هدیه و اصلی را پس از اجرا، بررسی کنید ، و آزمون های متنوع کتاب نوروز را نیز به برنامه ریزی خود اضافه کنید. هرگز فکر نکنید که با یادگرفتن مطلب و تعداد محدودی تست، موفق می شوید، موفقیت یعنی تسلط، و تسلط زمانی به وجود می آید که تکرار کنید، تکرار کنید و باز هم تکرار کنید، که با داشتن سوالات متنوع در آزمون های ذکر شده، حتی نگران منبع این تکرارها نیستید.

Menu