3 راهکار برای اینکه به استقبال امتحانات نیم‌سال اول برویم

حالا که آذرماه به نیمه رسیده است، کم‌کم حال‌وهوای امتحانات نیم‌سال اول هم به وجود می‌آید.

3 راهکار برای اینکه به استقبال امتحانات نیم‌سال اول برویم

حالا که آذرماه به نیمه رسیده است، کم‌کم حال‌وهوای امتحانات نیم‌سال اول هم به ‌وجود می‌آید. در این میان، دانش‌آموزان سخت‌کوش قبل از فرارسیدن دی‌ماه به استقبال امتحانات می‌روند. سؤال این است که بهترین روش برای استقبال از امتحانات نیم‌سال اول چیست. به سه راهکار زیر خوب فکر کنید.

1. آزمون 14آذر، آزمونی جامع از تمام مباحثی بود که تا امروز خوانده‌اید. این آزمون را خوب بررسی کنید. نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کنید. با این کار متوجه می‌شوید که باید روی چه مباحثی وقت بیشتری بگذارید.

2. کارنامه‌ی اشتباهات ابزار ارزشمندی برای شماست. کارنامه‌ی اشتباهات را درس‌به‌درس از صفحه‌ی شخصی خود در سایت کانون دریافت کنید و سؤالات آن را دوباره تمرین کنید. فراموش نکنید اشتباهات شما در صورتی که به آن‌ها توجه کنید، ملکه‌ی ذهنتان خواهند شد.

3. کتاب‌های سؤالات پرتکرار بهترین منبع آموزشی برای امتحانات است. این کتاب شامل سؤالاتی است که در سال‌های گذشته در امتحانات مدارس سراسر کشور تکرار شده است و تعداد زیادی از دبیران این سؤالات را مدنظر قرار داده‌اند. به سایت کانون‌بوک بروید و این کتاب‌ها را تهیه کنید. برای استفاده از این کتاب‌ها منتظر شروع امتحانات نیم‌سال اول نمانید.

منبع :

Menu