فرمول ساده‌ی پیوستگی چگونه باعث موفقیت می‌شود؟

در دوران کرونا خیلی از دانش‌آموزان به این نتیجه رسیده‌اند که یکی از راه‌حل‌های مدیریت اوضاع کنونی این است که در آزمون‌ها شرکت کنند.

فرمول ساده‌ی پیوستگی چگونه باعث موفقیت می‌شود؟

در دوران کرونا خیلی از دانش‌آموزان به این نتیجه رسیده‌اند که یکی از راه‌حل‌های مدیریت اوضاع کنونی این است که در آزمون‌ها شرکت کنند. خانواده‌ها نیز نهایت همکاری را با آن‌ها می‌کنند.

دانش‌آموزی که پیوسته در آزمون‌ها شرکت می‌کند، در بدترین شرایط، همان لاک‌پشتی است که بالاخره به هدفش می‌رسد. این مثال چنان در ذهن همه‌ی ما حک شده که دیگر جایی برای اما و اگر نمی‌گذارد. کسی که هدف برایش مهم است، همین مثال برایش کافی است تا کار را شروع کند. ساده‌ترین راه ترسیم شده است و همیشه باید در ذهن، آن را یادآوری کرد.

هیچ فرمول سخت و پیچیده‌ای برای موفقیت افراد سخت‌کوش وجود ندارد. افراد موفق به فرمول ساده‌ی پیوستگی رسیده‌اند و با یک مثال ساده متوجه شده‌‌اند که پیوسته‌آزمون‌دادن و اجرای آموزه‌های کانون تنها راه میان‌بر برای موفقیت است.

البته ذهن‌های روشن و آگاه کاملاً درک می‌کنند که وقتی خود را ملزم به حفظ پیوستگی کنند، کلید طلایی را برداشته‌اند و بقیه‌ی موانع را نیز از سر راه کنار خواهند زد.

پیوستگی شرکت در آزمون یعنی پیوستگی در درس‌خواندن؛ یعنی موفقیت در مدرسه و مرور چندین‌‌باره‌ی مطالب و موفقیت در امتحانات و درنهایت موفقیت در رسیدن به هدف نهایی.

Menu