تابستانی متفاوت با آسمانی خوش‌رنگ

همیشه تابستان با شروع تعطیلات آغاز می‌شد؛ اما امسال تابستان کمی متفاوت‌تر از همیشه است.

تابستانی متفاوت با آسمانی خوش‌رنگ

همیشه تابستان با شروع تعطیلات آغاز می‌شد؛ اما امسال تابستان کمی متفاوت‌تر از همیشه است. مثل ابرهایی که معلوم نیست چگونه رنگ می‌گیرند و آسمان را زیبا می‌کنند و مرزی بین رنگ‌ها نیست، امسال هم مرزی بین خوش‌حالی از تعطیلات نیست. با تعداد زیادی از دانش‌آموزان صحبت می‌کردم. این وضعیت خیلی‌ها را کلافه کرده و خیلی هم راضی هستند. گروه دوم یاد گرفته‌اند خوش‌حال باشند. یاد گرفته‌اند خوش‌حال زندگی کنند. خوش‌حال درس بخوانند و در نهایت دنیا نیز پاسخ شادبودنشان را با زیباییِ موفقیت، رنگ خواهد کرد.

برای تلاش‌کردن و گام‌برداشتن به سوی موفقیت ابتدا باید افق دید زیبایی ترسیم کنید. با تحکم و اجبار خود به درس‌خواندن، زندگی را بر خود سخت خواهید کرد. درس‌خواندن را باید مانند شعری زیبا بخوانید. با زندگی، زندگی کنید. با هر چیزی که در مسیر زندگی‌ است، شاد باشید و پای‌کوبان. قطعاً درس‌خواندن و تلاش‌کردن شما را به نتیجه می‌رساند؛ اما چگونه درس‌خواندن و آرامش‌دادن، چندین و چند برابر شما را به نتیجه‌ی دلخواهتان نزدیک‌تر می‌کند.

برنامه‌داشتن، سنجیدن خود در آزمون، استفاده از منابع مناسب، همراه‌بودن با مشاوره‌های پشتیبان، تکمیل دفتر برنامه‌ریزی و تلاش و امید، ابزار ساده‌ای است که هر سال افرادی را رتبه‌ی برتر کرده و به قله رسانده است. باید تمام این ابزارها را در کنار هم به کار بگیرید. امیدوار باشید. شاداب‌بودن امیدواری را پررنگ می‌کند. هرچه نگاهتان به آسمان زیباتر باشد، آسمان هم به همان زیبایی و رنگ دلخواه شما درمی‌آید.

Menu