کرونای مثبت یا منفی؟

با تغییر زمان کنکور و در موقعیت کنونی، این سؤال در ذهن همه‌ی شما نقش بسته است: آیا این تغییرات به نفع ماست یا به ضرر ما؟

کرونای مثبت یا منفی؟


با تغییر زمان کنکور و در موقعیت کنونی، این سؤال در ذهن همه‌ی شما نقش بسته است: آیا این تغییرات به نفع ماست یا به ضرر ما؟

کنکور سفری است با شروع به‌موقع به‌همراه برنامه‌ی منظم و پیوسته به امید نتیجه‌ی فوق‌العاده. می‌ایستیم و به شروع سفر نگاهی می‌اندازیم. آن زمان بدون درنظرگرفتن روز دقیق برگزاری کنکور، سفر را شروع کردیم و قدم در راه گذاشتیم. بدون نگرانی و به‌دلیل داشتن برنامه‌ای منظم، درس‌خواندن را آغاز کردیم. وقتی روز برگزاری کنکور مشخص شد بدون اینکه به آن معترض باشیم، آن را پذیرفتیم؛ چون به برنامه ایمان داشتیم.

اگر مثبت‌نگر باشیم این دوران را دورانی فراطلایی می‌دانیم که با استفاده از آن می‌توانیم نتیجه‌ی خود را از آنچه می‌خواستیم، بهتر کنیم. در این دوران می‌توانیم با آزمون‌های جامع و شبیه‌ساز کنکور مهارت‌های خود را تقویت کنیم و بهتر از گذشته باشیم.

باید تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنیم و با برنامه‌ریزی دقیق و منظم و پیوسته، با وضعیتی که پیش آمده، همسو شویم و به سمت نتیجه حرکت کنیم. می‌توانیم دوران فراطلایی را چندین ایستگاه جبرانی یا پنجره‌ی باز برای تثبیت مطالب بدانیم و از آن، نهایت استفاده را کنیم.

دوران فراطلایی شامل چهار آزمون جامع مشابه کنکور در تاریخ‌های ۲۰ تیر، ۳، ۱۷ و ۲۴ مرداد است. در دوران فراطلایی آزمون‌هایی برگزار می‌شود که در هیچ سالی برگزار نشده است. این خودْ فرصتی است که می‌توانید بازخورد بهتری از عملکرد خود بگیرید. در روزهای ۲۳ خرداد و ۶ تیر، برای اولین بار، دو آزمون مکمل و منطبق با برنامه‌ی مدرسه در کانون برگزار می‌شود. هر آزمون شامل دو درس اختصاصی و دو درس عمومی است. در روز ۹ خرداد یک آزمون متفاوت برای جمع‌بندی کامل درس‌های دوازدهم برگزار می‌شود که این هم بی‌سابقه است. همه‌ی آزمون‌ها در دوران فراطلایی دو دفترچه (مشترک و غیرمشترک) دارند.

کلام آخر

دوران فراطلایی کاملاً رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. با آن همراه شوید تا به موفقیت و نتیجه‌ی فوق‌العاده‌‌ی سفر خود دست پیدا کنید.

Menu