این یک ماه را جانانه بکوشید

تلاش و همراهیتان تا کنون مثال‌زدنی و تحسین‌برانگیز بوده است

این یک ماه را جانانه بکوشید

دوستان پرتلاش دهمی و یازدهمی، سلام.

تلاش و همراهیتان تا کنون مثال‌زدنی و تحسین‌برانگیز بوده است. برای رسیدن به این مرحله، فراوان تلاش نموده‌اید و به دستاوردهای زیبایی از جنس فراشناخت رسیده‌اید، دستاوردهایی که انگیزه‌های زیبای پیشرفت بوده و هستند.

اکنون، در دو قدمی انتهای مسیر پروژه‌ی 7 باید قدم‌ها را تیز و قلم‌ها را چابک کنید. هم ساعات مطالعه را بالا ببرید و هم کیفیت مطالعه و سرعت تست‌زنی را بهبود بخشید و به تعبیری لطیف، جانانه و با همه‌ی وجود بکوشید. در این صورت اطمینان دارم که با نتایج شگفت‌انگیز پایان سال تحصیلی، انگیزه‌ای دو چندان برای یک شروع رویایی و کولاک در تابستان و گذراندن دیگر مراحل پیشرفت خواهید داشت.

روش مطالعاتی خود را در این روزها بیشتر روی بررسی پرسش‌ها و حل مسائل تنظیم و متمرکز کنید. با این کار یادآوری مطالب و پوشش ضعف‌های احتمالی برای شما هدفمند و جذاب می‌شود. همچنین با استفاده‌ی هدفمند از فرصتِ پیشِ رو، اعتماد به نفس بیشتری برای درخشش در آزمون‌های پایان سال، خواهید داشت.

منابع با ارزشی از قبیل کتاب‌های پرتکرار، سه‌سطحی، زرد عمومی و اشتباهات متداول در کنار مطالعه‌ی دقیق و موشکافانه‌ی کتاب‌های درسی کارایی شما را افزایش خواهند داد.

تلاشتان جانانه

Menu