بازی نگرانی

وارد بازی نگرانی نشوید. همه شنیده‌ایم که در هر امر مهمی داشتن کمی نگرانی طبیعی است و شاید گاها شنیده باشید که چاشنی موفقیت کمی نگرانی است و این مساله می‌تواند محرک پیروزی باشد.

بازی نگرانی

وارد بازی نگرانی نشوید. همه شنیده‌ایم که در هر امر مهمی داشتن کمی نگرانی طبیعی است و شاید گاها شنیده باشید که چاشنی موفقیت کمی نگرانی است و این مساله می‌تواند محرک پیروزی باشد .‌اما در حال حاضر در بازه‌ی زمانی خاصی قرار داریم که نگرانی و دامن زدن به آن بسیار مخرب است .پس حساسیت زمانی و شرایط را بپذیرید، با آرامش کار را پیش ببرید و تا جایی که برایتان مقدور است خود را از افراد و گروه‌هایی ک به نگرانی فعلیتان‌ دامن می‌زنند و باعث افزایش آن می‌شوند ایزوله کنید.

از گفت‌وگوهایی که حامل بار زیادی از نگرانی هستند پرهیز کنید .در دایره‌ی ارتباطیتان افرادی آرام و مثبت را جای دهید .ارتباطتان را با خانواده و به خصوص اولیا افزایش دهید، چرا که آن‌ها تنها کسانی هستند که از شرایطتان‌ آگاه هستند و بیش از هر کس دیگری شما را درک خواهند کرد .‌پس وارد بازی نگرانی نشوید و مطمئن باشید که با آرامش و اعتماد به نفس، تواناییتان‌ چندین‌ برابر می‌شود و موفقیت از آن شماست .‌

Menu