از اشتباهات خود لذت ببرید

با مطالعه‌ی زندگی‌نامه‌ی انسان‌های موفق، می‌توان یک نکته‌ی مشترک بین آن‌ها دید.

از اشتباهات خود لذت ببرید

با مطالعه‌ی زندگی‌نامه‌ی انسان‌های موفق، می‌توان یک نکته‌ی مشترک بین آن‌ها دید. آن‌ها امکانات و شرایط متفاوتی نسبت به دیگران ندارند؛ فقط نگرش متفاوتی نسبت به مسئله‌های زندگی دارند.

شما می‌توانید از اشتباهات خود غمگین و ناراحت شوید و احساس خوبی نداشته باشید؛ ولی توجه داشته باشید که برای پیشرفت و موفقیت پایدار باید نگرش متفاوتی نسبت به اشتباهات خود داشته باشید.

اشتباهات می‌تواند برای شما یک فرصت باشد تا یادگیری ناقص خود را به یادگیری کامل تبدیل کنید. اشتباهات در آزمون می‌تواند راه و روش مطالعه کردن شما را بهبود بخشد.

پیشنهاد می‌کنم بعد از آزمون روز جمعه، زمانی را برای تبدیل کردن یادگیرهای ناقص به کامل و بهبود روش‌های مطالعه برای آزمون بعد اختصاص دهید. به صفحه‌ی شخصی‌تان در سایت کانون بروید و کارنامه‌ی اشتباهات خود را بررسی کنید. اگر در مورد یک تیپ یا مبحث برای اولین بار اشتباه کرده‌اید، فرصت خوبی است تا یادگیری ناقص خود را به یادگیری کامل تبدیل کنید. اگر از یک تیپ یا مبحث بیش از یک بار است که دچار اشتباه شده‌اید نشان‌ می‌دهد باید روش‌های خود را بهبود بخشید.

بعد از آزمون از اشتباهات خود لذت ببرید؛ زیرا فرصتی برای پیشرفت است. از همین آزمون به کارنامه‌ی اشتباهات خود دیدگاه متفاوتی داشته باشید و برایش وقت بگذارید.

Menu