یازدهمی‌ها ، شروع از آخر (2)

اولین برنامه شما بعد از پایان امتحانات مدرسه چیست؟ اگر پاسخ شما این است که چند هفته استراحت می‌کنم و از درس خواندن جدا می‌شوم تا برای مطالعه کنکور 99 انرژی داشته باشم لطفا این مطلب را بخوانید.

یازدهمی‌ها ، شروع از آخر (2)

امتحانات آخر سال مدارس شروع شد، بیایید به آخرینروز امتحانات هم فکر کنیم:

اولین برنامه شما بعد از پایان امتحانات مدرسه چیست؟

اگر پاسخ شما این است که چند هفته استراحت می کنم و از درس خواندن جدا می شوم تا برای مطالعه کنکور 99 انرژی داشته باشم لطفا این مطلب را بخوانید.


محققان می گویند عملکرد مغز انسان مانند ماهیچه های بدن می باشد، یعنی مانند عضلات اگر بیشتر تمرین کند قویتر می شود ( به همین خاطر به سالمندان توصیه می شود برای جلوگیری از الزایمر، زبان جدید یاد بگیرند و یا جدول حل کنند).

در تیم های حرفه ای فوتبال فردای بعد از هر مسابقه ( بدون در نظر گرفتن اینکه چه نتیجه ای گرفته شده است ) جلسات تمرینی برگزار می شود تا به اصطلاح ورزشکاران، امادگی جسمانی بازیکنان روی فرم باقی بماند. امتحانات نهایی شما هم مانند یک تورنمنت مسابقات  فوتبال است که بعد از چند مسابقه جدی (امتحانات) امادگی ذهنی خیلی خوبی برای یادگیری و ارتقا سطح خود پیدا کرده اید. لازم است بعد از امتحانات، برنامه ویژه ای داشته باشید تا دانش و مهارتی که درتورنمنت امتحانات کسب کرده اید بتوانید در طول تابستان استفاده کنید ولی اگر استراحت زیادی برای خود در نظر بگیرید،دستاوردها و امادگی که در طول امتحانات کسب کرده اید کم رنگ می شود.

اگربعد از امتحانات 4 بازی تدارکاتی برای حفظ آمادگی مغزمان و تطبیق خودمان برای هدف بزرگ تر (کنکور99)داشته باشیم، فکر می کنم برنامه ای است که هر مربی ای به بازیکنانش توصیه میکند.

کانون از 25 خرداد تا 21 تیرماه، در 4 هفته، 4 بازی تدارکاتی ویژه برای شما در نظر گرفته است. به عنوان مربی خودتان این برنامه را آنالیز کنید و از ان بهره بگیرید.

از مایکل شوماخر (قهرمان افسانه ای رانندگی مسابقات فرمول یک با ثبت رکورد ۹۱ پیروزی) پرسیدند رمز پیروزی هایت چیست؟

شوماخر : وقتی سر پیچ ها بقیه ترمز می گیرند، من گاز می دهم.

اگر مایک شوماخر جای شما بود فکر می کنید به سئوال ابتدایی این متن چه پاسخی می داد؟

Menu