گام به گام تا امتحان

برنامه‌ی راهبردی بر اساس منطق و بازه‌های زمانی به پروژه‌هایی تقسیم‌بندی شده است.

گام به گام تا امتحان

برنامه‌ی راهبردی بر اساس منطق و بازه‌های زمانی به پروژه‌هایی تقسیم‌بندی شده است. یکی از اهداف پروژه‌های دوم، سوم و چهارم موفقیت در امتحانات مدرسه است. ولی برای اینکه بتوانید به این هدف برسید باید با در نظر گرفتن منطق هر پروژه از ابزارهای موجود به درستی استفاده کنید.

سه آزمون پوششی پروژه‌ی دوم ضمن ایجاد فرصت مرور مداوم درس‌ها و رفع نواقص یادگیری، وضعیت آموزشی شما را به درستی مشخص می‌کنند. البته لازمه‌ی آن، حضور پیوسته در آزمون‌ها با مطالعه‌ی کافی و آمادگی است.

کارنامه‌های جعبه ابزار را در انتهای پروژه‌ی دوم بررسی کنید.

درس‌های نوسانی و نیازمند به تلاش جدی در کارنامه‌ی پنج نوع درس، مباحث زرد و قرمز در کارنامه‌ی هدف‌گذاری، مباحث یادگیری ناقص در کارنامه‌ی اشتباهات و... را مشخص کنید.

پروژه‌ی سوم با سه آزمون دیگر مکمل کار شما خواهد بود، ادامه‌ی آزمون‌های پوششی و ایستگاه جبرانی در هفته‌های پیشِ‌ رو فرصت را برای تکمیل و رفع موارد بالا ممکن خواهد ساخت.

در هنگام برنامه‌ریزی و مطالعه برای آزمون‌های آذرماه کار ویژه‌ای برای مباحث و درس‌های چالشی در نظر بگیرید. این کار باعث می‌شود تا شب امتحان با حجم بالا و آشفته‌ای از مباحث، سردرگم نشوید.

آخرین آزمون پروژه‌ی سوم شما را برای امتحانات آماده خواهد کرد. از نتیجه‌ی این آزمون در برنامه‌ریزی و مطالعه برای هر امتحان کمک بگیرید.

Menu