جزوه‌ی هوشمند یک کار جدید

امسال کار جدیدی برای شما انجام داده‌‏ایم. متناسب با ترازتان در هر درس، سؤال‏هایی را برای شما انتخاب کرده‏ایم و به صورت شخصی‏‌سازی شده در اختیارتان قرار می‌‏دهیم.

جزوه‌ی هوشمند یک کار جدید

امسال کار جدیدی برای شما انجام داده‌‏ایم. متناسب با ترازتان در هر درس، سؤال‏هایی را برای شما انتخاب کرده‏ایم و به صورت شخصی‏‌سازی شده در اختیارتان قرار می‌‏دهیم. هدف این است که در زمان کم، بیش‏ترین نتیجه را بگیرید. این سؤال‏ها را به صورت درس به درس و مبحث به مبحث برایتان دسته‏ بندی کرده‏ایم و به طور مرتب در اختیار شما قرار می‏‌دهیم. این کتابی است که فقط مختص شما و فقط در یک نسخه چاپ می‌شود و شما به کمک آن می‌توانید یادگیری ناقص خود را  به یادگیری کامل تبدیل کنید و روند آموزشی‌تان را تغییر دهید.

 پس با کمک جزوه‌ی هوشمند می‌توان غیرممکن را ممکن ساخت. می‌توان سطح علمی خود را ارتقا بخشید و کارنامه‌ی بهتری در آزمون‌های آینده دریافت کرد. در واقعجزوه‌ی هوشمند بهترین معلم خصوصیبرای شماست که می‌توانید آن را به پشتیبان و یا هر معلم خصوصی دیگری که دارید، بدهید و از او بخواهید با توجه به مشکلات اصلی شما در هر درس که در این جزوه مشخص شده است، برای شما کلاس برگزار نماید و به آموزش و رفع مشکلات درسی اصلی شما بپردازد. با داشتن جزوه‌ی هوشمند با صرف کم‌ترین هزینه برای گرفتن معلم خصوصی و در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید روی ایرادات درسی خود تمرکز کنید و خیلی سریع به پیشرفت قابل ملاحظه ای دست پیدا کنید. جزوه‌ی هوشمند یک منبع کارآمد و فوق‌العاده مفید برای مرور درس‌های سال گذشته، دوران جمع‌بندی و نیز بهترین استفاده از زمان تابستان و دوران طلایی است.

محتوای این کتاب مجموعه‌ی سؤالاتی است که مطالعه و تمرین آن‌ها فقط برای خود شما مهم است. این سؤالات برای دوست شما، هم‌کلاسی شما و حتی دانش‌آموزان هم‌تراز شما کاملاً متفاوت است. جزوه‌ی هوشمند مخصوص خودتان را تهیه کنید تا در کوتاه­ترین زمان و کم‌ترین هزینه با برگزاری تعداد جلسات کم‌تر، نیاز اصلی آموزشی شما در درس‌ها مرتفع گردد و از وقت خود به درستی برای حداکثر اثربخشی و کارایی استفاده نمایید.

Menu