چگونه آزمون را تحلیل کنیم؟

چگونه آزمون را تحلیل کنیم؟ پارسا حبیبی 54 منطقه 3 ، 429 کشوری ، تجربی از اشتباهش در تحلیل آزمون می‌گوید ...

چگونه آزمون را تحلیل کنیم؟

پارسا حبیبی 


رتبه54 منطقه 3 و 429 کشوری کنکور انسانی

من اول مهر در کانون با تراز ۶۴۰۰ معمولاً عرصه را ترک می‌کردم . این روند یکسان کم و بیش تا آزمون اسفند برای من وجود داشت، نه پیشرفت و نه پسرفت.

در آزمون ۴ اسفند به علت بیماری بدی که گرفتم نتواستم در آزمون کانون شرکت کنم. در روزی که آزمون نرفتم به فکر فرو رفتم. برنامه ریزی ام سراسر دگرگون شد. بخش ویژه ا‌ی که کمکم کرد ، جعبه ابزار کارنامه کانون به خصوص کارنامه اشتباهات بود. با بررسی آزمون ها به این نکته پی بردم که من در آزمون های قبل آزمون تحلیل نمی‌کردم بلکه آزمون را می‌خواندم و اسمش را تحلیل آزمون گذاشته بودم.


بعد از استمرار و حذف بعضی از عوامل مزاحم، جعبه ابزار کارنامه و... توانستم در آزمون‌های ۷ و ۱۷ فروردین تراز ۷۳۰۰ را کسب کنم تا به این دور باطل با استفاده از ابزارهای کانون پایان بدهم. همچنین تست‌های نشانداری که جمع کرده بودم هم به بهترشدن وضعیتم کمک کرد.

یکی دیگر از مشکلاتم واقعی نبودن برنامه‌ام بود که هدفگذاری‌هایم واقعی نبود اما در آزمون ۷ و ۱۷ فروردین با توجه به اینکه قبلا هم مباحث این آزمون را خوانده بودم این بار با احتیاط هدف گذاریم را برای ۷ و ۱۷ فروردین انتخاب کردم.


برای استفاده از خدمات پشتیبانی ویژه پارسا حبیبی عدد 408 را به  5000116463  ارسال نمایید و یا با شماره تلفن 02186121706 تماس حاصل نمایید.

همچنین می توانید جهت اطلاع از خدمات پشتیبانی ویژه با شماره
02186121706 تماس حاصل نمایید.

کانال پشتیبان ویژه ها :   
vipposhtiban@ را در تلگرام جستجو نمایید یا روی لینک عضویت در کانال پشتیبان ویژه کلیک نمایید.
Menu