نسیم پور احمد : منابع کانون برای کنکور هنر

نسیم پور احمد : منابع کانون برای کنکور هنر .نسیم پور احمد رتبه 7 منطقه 3 کنکور 96 رشته هنر طراحی صنعتی دانشگاه تهران از دغدغه منابع کنکور هنر می‌گوید.

نسیم پور احمد : منابع کانون برای کنکور هنر

نسیم پور احمد

رتبه 7 منطقه 3 کنکور 96 رشته هنر

طراحی صنعتی دانشگاه تهران

مقاله خود را با این جمله ی دردناک و تکراری آغاز می کنم داوطلبان هنر با مشکل نبود منابع تستی کافی و منبع منسجم مواجه هستند. من در سال کنکورم با توجه به این که در مدرسه رشته ریاضی بودم و هنر را خودم به تنهایی می خواندم با مشکلات زیادی مواجه بود و مهم ترین آنها عدم شناخت نسبت به مباحث متفاوت بود ، از نحوه مطالعه تا برنامه ریزی.

من با اتکا به کتاب های تستی کانون که هم کتاب های آبی و هم کتاب های سبز بودند مطالعه خود را ارزیابی می کردم و به خودم رتبه می دادم . سوالات کتاب آبی دقیقا درس محور بود و به من کمک می کرد تا همراه با برنامه راهبردی پیش بروم . مهم ترین نکته ای که کتاب آبی برای من داشت تست هایی بود که بر اساس تصاویر بود . من بعد از هر قسمت که تست میزدم به کتاب برمی گشتم و در متن کتاب به دنبال نکته ای که از آن تست أمده بود می گشتم . همین کار باعث شده بود که بتوانم نکات مهم تر را ‌‌‌در هنگام درس خواندن هم تشخیص دهم و به صورت ویژه ای انها را علامت دار کنم.


من در دوران طلایی نهایت تلاش خود را بر این گزاشتم که قسمت هایی را که نتوانسته بودم به مطالعه آنها بپردازم و یا ناقص خوانده بودم را بخوانم و برای این کار از درصد های ازمون های ویژه ام استفاده کردم و مبنای اهمیت به هر مبحث را از روی آن انتخاب می کردم. من تمرکز را بر روی سه درس گذاشتم (معارف ، درک هنر و تصویری ) و پیشرفت 500 تایی تراز کل در مقایسه با آزمون های ویژه داشتم

برای استفاده از خدمات پشتیبانی ویژه نسیم پور احمد عدد 113  را به  5000116463  ارسال نمایید و یا با شماره تلفن 02186121706 تماس حاصل نمایید.

همچنین می توانید جهت اطلاع از خدمات پشتیبانی ویژه با شماره
02186121706 تماس حاصل نمایید.

کانال پشتیبان ویژه ها :   
vipposhtiban@ را در تلگرام جستجو نمایید یا روی لینک عضویت در کانال پشتیبان ویژه کلیک نمایید.
Menu