ایستگاه جبرانی، تزریق آرامش

در زمان شروع هر برنامه‌ای که قرار است در یک بازه‌ی زمانی نسبتا طولانی انجام پذیرد، گاه ممکن است این نگرانی ایجاد شود که در طول برنامه دچار کاستی‌هایی شویم.

ایستگاه جبرانی، تزریق آرامش

در زمان شروع هر برنامه‌ای که قرار است در یک بازه‌ی زمانی نسبتا طولانی انجام پذیرد، گاه ممکن است این نگرانی ایجاد شود که در طول برنامه دچار کاستی‌هایی شویم. حتی ممکن است نتوانیم خودمان را تا انتهای برنامه با آن تطبیق دهیم و یا بنا به هر علتی از برنامه عقب بمانیم. بنابراین طبیعی است که به دنبال فرصتی برای جبران و مرور آموخته‌ها باشیم.

 از این رو در "نقشه‌ی راه" یک ساله‌ی شما تا کنکور سراسری یا همان "برنامه‌ی راهبردی" آزمون‌های کانون به طور مستمر ایستگاه‌های جبرانی را مشاهده می‌کنید که حکم تزریق آرامش روحی برای شما را دارند.

اگر با دقت به برنامه بنگرید به این نکته خواهید رسید که از ابتدای پروژه‌ی آغاز نیم‌سال اول تا انتهای پروژه‌ی پایان نیم‌سال دوم می‌بایست در 16 آزمون برنامه‌ای شرکت کنید که از این تعداد 6 مرحله‌ی آن تحت عنوان "ایستگاه جبرانی" نام‌گذاری شده است. اگر خوب دقت کنید در حین این‌که شما در این برنامه تمامی دروس پایه و دوازدهم را به پایان می‌رسانید، تقریبا 40% برنامه‌ی آزمون شما نیز در ایستگاه‌های جبرانی تکرار می‌شوند و این یعنی یک شاهکــــــار آموزشی برای حفظ تعادل در برنامه‌ی دانش‌آموزان.

اما این نکته‌ی اساسی را به خاطر داشته باشید که در ایستگاه‌های جبرانی یک هدف اصلی‌تر نیز دارید و آن هدف‌گذاری‌های شما است که باید طوری تعیین شود که رسیدن به آن واقع‌گرایانه و در دسترس باشد. بازیابی کردن مطالب آزمون‌های قبل و جعبه ابزار کارنامه‌ی شما در صفحه‌ی شخصی، چاشنی اصلی این "هدف‌گذاری" خواهد بود.

پس درنتیجه در هر ایستگاه با تمرکز کافی مطالب را مطالعه کنید و ادامه‌ی مسیر را با خیالی آسوده طی کنید.

Menu