سید سعید متقی رتبه 35 کنکور : اهمیت برنامه راهبردی کانون

برداشت‌های سید سعید متقی از سخنان کاظم قلمچی در جلسه نفرات برتر آزمون 16 شهریور

سید سعید متقی رتبه 35 کنکور : اهمیت برنامه راهبردی کانون

اهمیت برنامه راهبردی
برنامه­ راهبردی، برنامه­ای جامع و حاصل 25 سال تجربه کانون فرهنگی آموزش قلم چی است. برنامه­ای دقیق که مشخص می­کند که در هر مقطعی از سال تحصیلی دانش­آموز باید چه بخش ها و مباحثی را از هر کتاب درسی مطالعه کند و دیگر لازم نیست دانش­آموز وقت زیادی را صرف برنامه­ریزی کند و تنها کافی است این برنامه را برای خود شخصی سازی کند.
به این ترتیب دانش­آموز از آشفتگی دور می­شود و به آرامش نسبی می­رسد تا بدون دغدغه تمرکز خود را برای یادگیری و تمرین درس ها می­گذارد.و بدون شک به نتیجه بهتری نیز دست می­یابد.

برنامه راهبردی شامل دو بخش تابستان و هشت پروژه سال تحصیلی است. در این برنامه باتوجه به ایستگاه های جبرانی و نیمه پوششی بودن آزمون ها تمامی مباحث در تمامی دروس به اندازه کافی تمرین و تکرار می­شود و نگرانی برای این که دانش­آموز همگام با کتاب درسی و برنامه آموزش و پرورش پیش می­روند و به مرور درس های سال دوازدهم را مطالعه می­کند و هم­زمان دروس پایه را نیز به پیش می­برد سپس در ایستگاه های جبرانی و آزمون های جامع، اگر مباحثی وجود داشته باشد که در آنها به تسلط کافی نرسیده باشد، با تمرین دوباره بر آن مباحث مسلط می­شود.

بی­ شک بهترین گواه بر ارزشمندی برنامه راهبردی، صد ها رتبه برتر تک رقمی و دو رقمی است که همه ساله این برنامه را دنبال کردند و در پایان به نتیجه مطلوب رسیدند.

برداشت های سید سعید متقی دانشجوی دکتری پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران از سخنرانی کاظم قلم چی در جلسه برتر های 16 شهریور 97

رتبه 35 منطقه 1 رشته ریاضی کنکور

Menu