تا آزمون 8 بهمن

شما دو هفته برای جمع‌بندی فرصت دارید. در این یک هفته از تست‌های نشان‌دار استفاده کنید.

تا آزمون 8 بهمن

شما دو هفته براي جمع‌بندي فرصت داريد. در این یک هفته از تست‌هاي نشان‌دار استفاده کنيد. تست‌های نشان‌دار گنجینه‌های گران‌بهایی هستند که ارزش‌ آن‌ها در آزمون‌های جامع صدچندان می‌شود. تست‌های مهمی را که فکر می‌کنید در مرور و جمع‌بندی مطالب به شما کمک خواهند کرد کامل بررسی کنید.

مهم‌ها را چه‌طور تشخيص دهيم؟

1. بايد خودتان تشخيص دهيد که چه چيز مهم است (سؤالاتی که در آزمون‌ها درست، غلط یا نزده‌اید).

2. از سؤالات تیپ استفاده کنید (نمونه‌سؤالات کنکورهای گذشته).

3. سؤالات کتاب جمع‌بندی پایه و عمومی

توجه داشته باشید که در اين موارد تعادل را رعايت کنيد و مواردی را که برای خود مهم تشخیص می‌دهید برای آزمون 8 بهمن بخوانید و جمع‌بندی کنید.

رتبه‌هاي برتر با علم به اين‌که برنامه‌ی راهبردي آزمون‌هاي کانون به طور جامع طراحي شده است و دارای ایستگاه‌های جبرانی است، به آن اعتماد کافي داشتند و به طور پيوسته با آن پيش رفتند تا موفق شدند.

فراموش نکنید که در نیم‌سال دوم آگاه‌تر شده‌اید و سعی کنید با چشم بسته ریسک نکنید و دچار عدم تعادل در درس خواندن نشوید. به حالت ثابت و پایداری برسید. نقاط قوت، ساعات مطالعه و شرایط جسمی و روحی خودتان را می‌دانید. اگر نگاهی به دفتر برنامه‌ریزی‌تان کنید متوجه عملکردتان خواهید شد و اگر دفتر برنامه‌ریزی را در نیم‌سال اول تکمیل نکرده‌اید تصمیم بگیرید در نیم‌سال دوم دفتر برنامه‌ریزی و جدول جمع‌بندی هدف‌گذاری را با جدیت بیش‌تری تکمیل کنید و در انتخاب منابع آموزشی انتخاب درست‌تری داشته باشید تا بتوانید همه‌ی درس‌ها را بخوانید.

Menu